شاگرد به استاد رسید

به گزارش افکارنیوز، البته از آن مهمتر اینکه امروز جنگ استاد و شاگرد روی نیمکت دو تیم هم دیدنی است جایی که دو تن از «ف – ک» ‌های فوتبال ایران نبرد مرگ و زندگی را برگزار خواهند کرد.

گسترش‌فولاد در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشته تا به این ترتیب امیدهایش برای بقا بیشتر شود. بردن فولاد در خانه و متوقف کردن ذوب‌آهن، دو تیم از جمع بالانشینان در هفته‌های گذشته نشان می‌دهد تیم تبریزی در مسیر درست گام برمی‌دارد؛ گرچه پیدا کردن این مسیر برای گسترشی‌ها تاوان‌های زیادی در بر داشته است. فراز کمالوند با پیدا کردن بهترین ترکیب ممکن حالا می‌تواند امیدوار باشد در هفته‌های پایانی امتیازات لازم برای بقا را کسب و سهمیه تبریز در لیگ‌ برتر را حفظ کند اما این امر مستلزم کسب نتایج لازم است چون کار به همین راحتی هم نیست از جمله در بازی امروز با ملوان که دو تیم شرایطی مشابه هم دارند.

قوی سپید انزلی با فیروز کریمی چنان بال و پری پیدا کرد که به یک‌باره از تیم ته جدولی در نیم‌فصل نخست به تیمی شکست‌ناپذیر تبدیل شد؛ گرچه در دو هفته گذشته این تیم با بدشانسی امتیاز از دست داده است. مرداب‌نشینان در بازی قبلی مقابل پیکان در دقیقه ۹۰ بازی کم آوردند تا با از دست دادن دو امتیاز ارزشمند، بار دیگر سرنوشت‌شان در راه بقا را به اما و اگر بسپارند. ملوان در بازی امروز محکوم به این است که با امتیاز تبریز را ترک کند چون در غیر این صورت آقافیروز و شاگردانش دوباره با چالشی جدی دست به گریبان خواهند بود که از نظر روحی و روانی آنها را تحت فشار خواهد گذاشت.

چهره‌ها
جابر انصاري مهاجم ريزنقش گسترشيها معمولاً در بازيهاي خانگي مرد اول تيمش قلمداد ميشود از همينرو امروز هم نگاه تمام طرفداران اين تيم به ساقهاي گلزن اولشان دوخته شده است تا زمينه بقا فراهم شود. در جمع ملوانان هم بايد به مهاجمان اين تيم فرزاد حاتمي و جلال رافخايي اشاره كرد كه در هفتههاي گذشته به خوبي از پس به ثمر رساندن تلاش همتيميهايشان برآمدند و زمينه اوجگيري دوباره ملوان را فراهم كردند.