فینال زودرس برای ایران

به گزارش افکارنیوز، امیر توکلیان در خصوص دیدار ایران برابر آذربایجان در آخرین دیدار مرحله گروهی اظهار داشت: فینال اصلی ما برابر آذربایجان است. کارمان برابر این تیم سخت است و نمی‌توان آنها را حریف ساده‌ای دانست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نزدیکی دیدار با آذربایجان و فینال احتمالی آیا به ضرر ایران نیست، عنوان کرد: تفکر ما این است که مسابقات مانند مسابقات جهانی است و باید کشتی‌گیران دوره‌ای کشتی بگیرند. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا این تفکر حکم‌فرما شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: در دیدار اول و دوم برابر بلاروس و ترکیه نمایش خوبی داشتیم و به اعتقاد من بلاروس با ادامه این روند می‌تواند به موفقیت‌های زیادی دست یابد. کشتی‌گیران ما خیلی خوب بودند و هر آنچه خواسته بودیم را روی تشک پیاده کردند.
توکلیان در خصوص تماشاگران ایرانی حاضر در سالن نیز گفت: ایرانی‌های زیادی در سالن بودند و برای من جای تعجب داشت که چگونه برخی از آنها ۶ ساعت پرواز داشته‌اند تا به لس‌آنجلس برسند.
وی در ارتباط با اینکه آیا برای فینال احتمالی برابر آمریکا آماده هستید یا خیر، عنوان کرد: نمیتوانیم از هم اکنون خودمان را فینالیست بدانیم اما تلاش ما بر این است تا در فینال هم موفق باشیم.