شرط و شروط برای دستیار ایرانی کی روش

به گزارش افکارنیوز، فریدون معینی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است جواد نکونام به عنوان دستیار اول کارلوس کی‌روش به تیم ملی اضافه شود و آیا نام او به کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون اعلام شده است، گفت: ابتدا باید توافقات اولیه در این خصوص صورت بگیرد و چنین مسئله‌ای به صورت رسمی به ما اعلام شود تا پاسخی برای این سؤال داشته باشیم.


وی افزود: اکنون نمی‌توانم صحبتی در خصوص دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش داشته باشم و نام گزینه‌های او را اعلام کنم. سرمربیان تیم ملی اختیار تام دارند که دستیارشان را انتخاب کنند اما باید بگویم هر کسی که قرار است به تیم ملی اضافه شود، حتی اگر جواد نکونام باشد، طبق قوانین و ضوابط موجود در فدراسیون فوتبال باید به کمیته فنی معرفی شده و از فیلتر این کمیته عبور کند.
عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است طبق توافقات قرارداد کیروش با فدراسیون فوتبال این مربی از این پس به کمیته فنی پاسخگو باشد، اظهار داشت: چنین موضوعی هنوز به ما ابلاغ نشده اما کمیته فنی با تمام تیمهای ملی در ارتباط است و تمامی سرمربیان تیمهای ملی وظیفه دارند برنامههای خود را با ما هماهنگ کنند. بحث پاسخگویی در میان نیست بلکه کیروش و دیگر مربیان تیمهای ملی بهتر است برنامههای خود را از قبل با کمیته فنی و توسعه هماهنگ کنند.