قلعه نویی پاسخگو باشد!

به گزارش افکارنیوز، منصور پورحیدری عضو هیأت‌مدیره استقلال معتقد است این تیم نمی‌تواند بازی برده را حفظ کند و همین موضوع باعثشد این تیم در دو بازی اخیر ۵ امتیاز را از دست بدهد. او در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

به نظر می‌رسد شانس قهرمانی استقلال از بین رفت!
این‌طور نیست که از بین رفته باشد چون هنوز ۱۵ امتیاز باقی‌مانده است. البته مسئله این است که تیم‌های بالایی نتیجه نگیرند ولی استقلال بیشترین امتیاز را بگیرد. متأسفانه استقلال دوباره بازی برده را از دست داد و نمی‌دانم چرا استقلال نمی‌تواند برتری‌‌اش را حفظ کند. از نظر من قهرمانی کار خیلی دشواری است ولی تا روز آخر باید تلاش کرد. ما امیدوار هستیم که تیم سهمیه آسیا را بگیرد.

چرا استقلال دچار این مشکل است؟
من که به تیم نزدیک نیستم و سرمربی باید جواب بدهد که چرا استقلال برتری‌اش را حفظ نمی‌کند. او به تیم نزدیک است و مطمئناً می‌تواند در این خصوص بهتر صحبت کند. در همین دو بازی اخیر اگر استقلال برتری‌‌اش را حفظ می‌کرد همه چیز عوض می‌شد.

رضا عنایتی گفته نمی‌داند چرا تیم به یک‌باره عقب می‌کشد.
عقب‌نشینی بعضی مواقع تاکتیک است ولی من احساس می‌کنم بعضی بازیکنان در بعضی از صحنه‌ها به راحتی می‌گذرند. من اصلاً دوست ندارم تیم در این برهه وارد حاشیه شود و امیدوارم به بازیکنان استقلال برنخورد ولی احساس می‌کنم بازیکنان از برخی صحنه‌ها خیلی راحت عبور می‌کنند. شک ندارم که دیروز استقلال به دنبال ۳ امتیاز بود و خوب هم بازی کرد ولی در نهایت یک امتیاز گرفت.

در خصوص شعارهای هواداران علیه بازیکنان و کادرفنی چه نظری دارید؟
همه چیز را باید کلی دید ولی هیچ بازیکنی برای کم‌کاری و بی‌غیرتی به زمین نمی‌رود. آنها تلاش خود را انجام می‌دهند ولی در هر صورت تیم به نتیجه دلخواه نمی‌رسد. من ضمن احترام برای هواداران و تمامی حقی که دارند باید بگویم بازیکنان بی‌غیرت نیستند. البته باید بگویم که هواداران حق دارند و از استقلال توقعی جز قهرمانی وجود ندارد.

هواداران استقلال خواهان آمدن منصوریان هستند.
منصوريان الان سرمربي نفت است، در ضمن باشگاه استقلال از كادرفني حمايت ميكند. فكر ميكنم آقاي افشارزاده روش درستي را در پيش گرفته و بايد تا آخر فصل صبر كرد. جدا از اين مسائل بايد اين را هم در نظر گرفت كه استقلال براي فصل بعد وضعيتي مبهم دارد و چيزي هنوز مشخص نيست. وقتي وضعيت باشگاه مشخص نيست چگونه ميتوان از كادرفني فصل بعد و آمدن منصوريان حرف زد.