یک لشگر مصدوم روی سکوهای فولاد

به گزارش افکارنیوز، در یکی از دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران نفت تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند.

* قبل از شروع مسابقه هواداران نفت و فولاد خوزستان سرمربیان تیم‌های خود را مورد تشویق قرار دادند.

* حدود ۲۰۰ هوادار درون ورزشگاه حضور دارند که سهم هر دو تیم از لحاظ حضور هوادار مساوی است.

* در جریان بازی در برخی از صحنه‌ها هواداران نفت و فولاد حسابی برای یکدیگر کری خواندند.

* در این مسابقه فولاد بسیاری از نفرات خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

* یوسف وکیا و امید خالدی به دلیل محرومیت روی سکوها حضور دارند و سروش رفیعی و شهاب کرمی به خاطر مشکل کارت پایان خدمت در نیم‌فصل دوم نتوانستند تیمشان را همراهی کنند که امروز با حضور روی سکوها این مسابقه را از نزدیک می‌بینند. همچنین دو تن از دستیاران دراگان اسکوچیچ هم روی سکوها نشستند.

* ایوب کلانتری بازیکن فصل قبل فولاد خوزستان که در حال حاضر عضو تیم صبای قم است روی سکوها حضور دارد و این مسابقه را از نزدیک مشاهده می‌کند.

* مهرداد جماعتی کاپیتان فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب است و امروز اسماعیل شریفات بازوبند کاپیتان فولاد خوزستان را بر دستش بست.

* قبل از شروع مسابقه اعضای کادر فنی نفت تهران به عنوان تیم میزبان به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند و به آنها خوشامد گفتند.

* محسن مسلمان، بهمن کامل، محمد قاضی، احمد آل‌نعمه، ساسان انصاری بازیکنان فولاد خوزستان به سمت نیمکت نفت رفتند و با علیرضا منصوریان خوش و بش کردند.

* غلامرضا رضایی، سیامک کوروشی و لئوناردو پادووانی بازیکنان نفت تهران بودند که به سمت نیمکت فولاد خوزستان رفتند.

* پادوانی فصل قبل همراه با فولاد خوزستان به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده بود.



*یکی از ماموران نیروی انتظامی به دلیل بروز برخی مشکلات به میان هواداران فولادخوزستان رفت و به چند نفر از آنها تذکر جدی داد.