تاکتیک بازیکنان پرسپولیس غافلگیرم کرد

به گزارش افکارنیوز، آندره پانادیچ پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنانم پس از سه روز کار، آن‌چنان بلوغی از تاکتیک را نشان دادند که واقعاً بسیار مثبت بود و من را غافلگیر کرد. آنها تیم برتر زمین بودند و شانس‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند، اما نتوانستند به جز یک توپ در سایر فرصت‌ها دروازه حریف را باز کنند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید بازیکنان پرسپولیس باید سرشان را بالا بگیرند و به این تیم افتخار کنند، هر چند بازی با النصر آنها را تخلیه کرده بود.

پانادیچ در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد پرسپولیس در آسیا با لیگ برتر تفاوت دارد، گفت: فکر می‌کنم امروز فقط بحث‌مان شانس بود و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازی را کنترل کردیم و کنترل بازی دست ما بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی کاملی ارائه کردند، به جز ۱۰ دقیقه آخر که به واقع تخلیه شده بودند.

مربی پرسپولیس درباره اعتراضش به داوری گفت: شاید اعتراض کرده باشم، اما داور مرتکب اشتباه برای هر دو تیم شد، با این حال بهتر است نگاهمان را به سمت آینده بچرخانیم چون داور هم انسان است.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا بعد از بازی نیمکت‌نشینان و بازیکنان پرسپولیس را در آغوش گرفت، گفت: شاید من یک مربی انرژیک باشیم، اما آنها سزاوارانه بازی کردند و به واقع توقع نداشتم با آن فشار سنگین مقابل النصر اینطور بازی کنند، و در واقع پرسپولیس عالی بود.

پانادیچ در پایان در مورد اینکه آیا با برانکو در ارتباط بود، تأکید کرد: برانکو در پرواز بود و عازم تهران است، ما با هم در ارتباط بودیم، هر چند که من افتخار می‌کنم رهبری این تیم را در بازی امشب به عهده داشتم، تجربه زیبایی برایم بود.

انتهای پیام/خ