تغییراتی در هیات‌مدیره استقلال رخ می دهد!

به گزارشافکارنیوز،از مدتی پیش برخی تغییرات در هیات‌مدیره استقلال مطرح شد تا جایی که ابتدا این موضوع به گوش رسید که تعداد نفرات هیات‌مدیره باید از ۹ نفر به ۷ نفر برسد، اما حضور سیدسعید افجه‌ای در اردوی تیم استقلال قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان همه معادلات را برهم زد و هدیه این عضو هیات‌مدیره به استقلالی‌ها که به نوعی نفیس اعلام شد، بهرام افشارزاده را مجاب کرد تا حکم برکناری این عضو هیات‌مدیره را از سخنگویی و همچنین هیات‌مدیره بزند.

افشارزاده که می‌دید مصاحبه‌های افجه‌ای در آن مقطع تیمش را وارد حاشیه کرده، این کار را انجام داد، اما حالا بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از آن موضوع، سبک‌دست به عنوان جانشین افجه‌ای انتخاب شده است.

امیررضا خادم روز گذشته در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد که قرار است تغییراتی در هیات‌مدیره صورت بگیرد و به نظر می‌رسد این تغییرات فقط به حضور سبک‌دست منتهی نمی‌شود.

ظاهرا قرار است مقداد نجفنژاد را به عنوان رییس هیاتمدیره، جانشین کامران صاحبپناه شود و او از این پس در این پست فعالیت کند. هر چند این تغییر هنوز قطعیت پیدا نکرده، اما این سوال به وجود میآید که چرا در مقطعی که شاید با روند خصوصیسازی این هیاتمدیره به طور کل تغییر کند حالا قرار است رییس هیاتمدیره تغییر کند؟ البته شنیده میشود صاحبپناه همچنان به عنوان عضو هیاتمدیره به فعالیت خود ادامه میدهد. اما این سوالی است که قطعا وزارت ورزش و باشگاه استقلال در این زمینه باید پاسخگو باشند.