فلاحت‌زاده: ملوان و استقلال از تعطیلات ضرر کردند

به گزارشافکارنیوز،فرشاد فلاحت‌زاده در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: استقلال در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته و وضعیت مناسبی ندارد. ما هم همین شرایط را داریم. ملوان و استقلال از تعطیلات لیگ برتر ضرر کردند. ملوان نتوانست در تعطیلات لیگ بازی‌های تدارکاتی خوب داشته باشد.

وی ادامه داد: در بازی با سایپا با وجود آنکه خوب بودیم اما روی یک حادثه غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در بازی با پیکان هم در دقایق آخر گل خوردیم و مقابل گسترش به اشتباهات فردی باختیم.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: مقابل استقلال در انزلی و مقابل هواداران خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم و پیروز شویم. هواداران مضطرب هستند که وضعیت تیم در جدول وخیم نشود و به همین دلیل با تمام قدرت می‌خواهیم مقابل استقلال بازی کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

مدافع اسبق استقلال در مورد اینکه فیروز کریمی زمانی سرمربی استقلال هم بود، گفت: استقلال هم تیم خودمان است. ملوان هم لباس دومش آبی است. دو تیم رابطه خوبی با هم دارند اما در میدان مسابقه برای برد تلاش خواهیم کرد.

فلاحتزاده در مورد ادامه همکاری فیروز کریمی با ملوان در فصل آینده گفت: کریمی با باشگاه ملوان به توافق رسیده تا فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد. البته هنوز این توافقات مکتوب نشده است.در این فصل هم تلاش میکنیم که ملوان در لیگ برتر بماند.