هدف اصلی‌ قهرمان جهان

به گزارشافکارنیوز، حسن یزدانی در خصوص عملکردش در جام جهانی کشتی آزاد گفت‌: اولین تجربه حضور در رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کردم و حضور در چنین میدان مهمی محکی جدی برای من بود، خوشحالم که پاسخ خوبی به اعتماد رسول خادم و کادرفنی تیم ملی دادم.

وی ادامه داد: خدا را شکر به نظر مردم و کارشناسان کشتی‌های خوبی گرفتم و مردم از من رضایت داشتند، اما آنچیزی که خودم می‌خواستم نتوانستم روی تشک پیاده کنم چون فکر می‌کردم نتایج بهتری مقابل حریفان بگیرم. البته حریفان بسیار خوبی داشتم؛ کشتی‌گیر آذربایجانی قهرمان اروپا بود و جو مسابقات هم جو سنگینی بود و دیدار مقابل حریف آذربایجانی گره خورد.

قهرمان جوانان جهان تصریح کرد: ‌ تمام تلاشم این است تا بتوانم با تلاش بیشتر صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات پیش رو شوم. باید نقاط ضعفم در این مسابقات را برطرف کنم چرا که اگر می‌خواهم به مدال جهانی برسم باید هوشیارتر باشم. هدف اصلی من رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک است و برای این هدف باید به یک وزن بالاتر بروم. امسال در مسابقات جهانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به میدان خواهم رفت و سپس در صورت صلاحدید کادرفنی تغییر وزن خواهم داد.

یزدانی در خصوص حضورش در وزن ۷۴ کیلوگرم و مبارزه با جردن باروس آمریکایی گفت: از هیچ حریفی نمیترسم چرا که هدفم را دنبال میکنم و باید برای موفقیت برنامهریزی کنم چون از این به بعد کار سختتری خواهم داشت.