می‌خواستم خودم را به عنوان مدعی مطرح کنم

به گزارش افکارنیوز، بهنام احسان‌پور در خصوص عملکردش در جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا گفت: حریفان خوبی در این مسابقات داشتم، علی‌یف قهرمان جهان و اسکات، نفر سوم المپیک را شکست دادم. انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل حریفان داشتم چون می‌خواستم خودم را به عنوان یکی از مدعیان اصلی وزن ۶۱ کیلوگرم مطرح کنم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که مقابل حریفان به پیروزی رسیدم. دیدار مقابل حریف آذربایجانی خیلی سخت بود هر چند که مبارزه مقابل حریف آمریکایی در فینال حساسیت بیشتری داشت، اما راحت‌تر کشتی گرفتم. کشتی‌گیر آذربایجانی آمادگی فنی بیشتری داشت و سخت‌تر بود، اما خوشحالم بعد از یک سال دوری موفق شدم به تیم ملی کشتی کشورم خدمت کنم.

قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان در خصوص از دست دادن امتیازات زیاد مقابل حریفان گفت: متاسفانه در دیدار مقابل حریفان آذربایجانی و آمریکایی امتیازات زیادی از دست دادم و تلاش میکنم با رفع این ایرادات و نقایص برای موفقیتهای بزرگتر گام بردارم. تمریناتم را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا از شنبه شروع خواهم کرد. هدفم موفقیت در این مسابقات و سپس رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی با حضور در انتخابی تیم ملی است.