دراگان چگونه گزینه استقلال شد؟

به گزارش افکارنیوز، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فولاد؛ از او این روزها به عنوان مربی آینده استقلال حرف می‌زنند و می‌گویند به این تیم می‌رود اما خودش می‌گوید خبری نیست.

دراگان اسکوچیچ مربی کروات باشگاه فولاد توانسته به محبوبیتی زیاد در فوتبال ایران برسد. کیفیت فوتبال تیم او در ملوان و حالا فولاد طوری بوده که توانسته علاقه‌مندان زیادی را به سوی خود جلب کند. حالا بسیاری از او به عنوان آلترناتیو همه نیمکت‌های خالی مانده تیم‌های فوتبال ایران اسم می‌برند و البته در این میان، استقلال مهمترین تیمی است که می‌گویند ممکن است او برود.

دراگان در بخشی از حرف‌هایش درباره اینکه چطور مسیرش به ایران افتاد، گفته است: «وقتی در عربستان بودم و با النصر به تهران آمدم که برابر استقلال بازی کنم، با دستیارانم رفتیم بام تهران. همه دور هم نشسته بودیم که آمدم سمت شهر و فریاد زدم، تهران دوباره روزی برمی‌گردم اینجا. وقتی به ملوان رفتم، خیلی از بچه‌ها با من تماس گرفتند و گفتند بالاخره به قولی که داده بودی عمل کردی!» دراگان که خیلی گرم و شیرین حرف می‌زند در بخشی از این گفت‌وگو وقتی از او می‌پرسیم که: «این روزها مد شده تقریباً برای همه تیم‌ها به‌خصوص استقلال، اسمت را می‌گویند اما خبری از پیشنهاد پرسپولیس هیچ وقت برایت نبوده، نکند استقلالی هستی؟»

با خنده پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم، شاید… من طرفدار امیر قلعه‌نویی هستم. سبک کارش را دوست دارم.» او سپس ادامه می‌دهد: «من رؤیاهای بزرگی در سر دارم، تیم بعدی من مثل انتخاب‌های قبلی‌ام است. هر جا تیمی باشد و دنبال رؤیاهای بزرگ برای موفقیت باشد، تیم من است. من حتماً به آنجا می‌روم. دلیل انتخاب فولاد هم همین بود چون این تیم همه آن ویژگی‌ها را داشت. اگرچه با مشکلاتی پیش‌بینی نشده، کمی مسیرمان سخت شد اما هنوز هم ناامید نیستیم.» گفت‌وگوی ویژه با سرمربی فولاد را می‌توانید به‌زودی در خبرآنلاین بخوانید. به شما توصیه می‌کنیم این گفت‌وگو را از دست ندهید.

دراگان چگونه گزینه استقلال شد؟
اسکوچیچ؛ گزینه آنهایی که می‌خواهند راه منصوریان را ببندند
استقلال از سال ۱۳۸۱ به اين طرف اصلاً سرمربي خارجي نداشته و حالا ۱۳ سال بعد از رفتن رولند كخ گفته ميشود دراگان اسكوچيچ گزينه سرمربيگري استقلال است! ميگويند حالا كه امير قلعهنويي در آستانه بركناري است و به واسطه دو فصل ناكامي پي در پي، هيچ كس خيال نگه داشتن او را ندارد، اسكوچيچ، عليرضا منصوريان و پرويز مظلومي گزينههاي سرمربيگري استقلال شدهاند و در اين ميان آنهايي كه دوست ندارند منصوريان به استقلال بيايد و نگران هستند علي منصور به خاطر محبوبيتش نزد هواداران استقلال، ساليان طولاني در اين تيم بماند، ترجيح ميدهند يكي مثل اسكوچيچ که خارجي است، به استقلال بيايد تا دوران ماندنش در استقلال طولاني نشود. به هر حال يكي مثل دراگان را راحتتر ميتوان اذيت كرد تا يكي مثل منصوريان را! در ضمن منصوريان قبول نميكند بعضيها به عنوان دستيار كنارش بنشينند اما به اسكوچيچ ميتوان توصيه كرد فلاني دستيارت باشد.