واکنش سیاسی به خرید پرسپولیس

به گزارشافکارنیوز، حمیدرضا سیاسی درباره اینکه حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری پرسپولیس و استقلال اعلام کرده او یکی از افرادی است که برای حضور در مزایده سوم باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است؛ اظهار داشت: نمی‌دانم زمانی بر چه اساسی اعلام کرده‌ من در مزایده شرکت خواهم کرد. با تمام احترامی که برای او قائل هستم باید بگویم من در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت نکرده‌ام و این کار را هم نخواهم کرد چرا که به صلاح زندگی‌ام نیست که در این مزایده شرکت کنم.


وی که همچنان عنوان مدیرعامل پرسپولیس را یدک می‌کشد در پاسخ به این سوال که چرا دوست ندارد در مزایده شرکت کند، گفت: از اول هم قرار نبود در این مزایده شرکت کنم، فقط اعلام کردم اگر سهام باشگاه پرسپولیس به صورت بخش بخش فروخته شود بخشی از آن را خواهم خرید. ضمن اینکه در حال حاضر باشگاه از جای خود بلند شده و رفته رفته به روزهای خوبش برمی‌گردد و در این روزها نیازی به حضور فردی مثل من در این باشگاه نیست.


سیاسی درباره حضور حسین هدایتی در مزایده سوم پرسپولیس گفت: دوستان صلاح خودشان بهتر می‌دانند و من برایشان آرزوی موفقیت دارم.
وی درباره اینکه چرا با وجود داشتن حکم مدیریت باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر نمی‌شود گفت: من تازه ۲،۳ روز است از زندان آزاد شده‌ام و در این روزها ترجیح می‌دهم در کنار خانواده‌ام باشم. ضمن اینکه باشگاه در حال حاضر مدیر خوبی مثل نژادفلاح دارد که عملکردش تا اینجای کار خیلی خوب بوده است. فکر نمی‌کنم در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس احتیاجی به سیاسی داشته باشد. در زمانی با توجه به مشکلات مالی که باشگاه پرسپولیس داشت احساس تکلیف کردم که به این تیم کمک کنم و فکر نمی‌کنم در حال حاضر این باشگاه احتیاجی به کمک من داشته باشد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از نژادفلاح ادامه داد: در این چند روزه نگاهی به سوابق نژادفلاح انداخته و او را مدیری خوب دیدم. احساس من این است که وی می‌تواند پرسپولیس را به روزهای خوبش برگرداند و در حال حاضر هم وظیفه من این است که از او حمایت و برایش آرزوی موفقیت کنم.


سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا خواهان بازپس‌گیری پرداختی‌هایش به باشگاه پرسپولیس خواهد شد یا خیر، گفت: هر موقع باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شد آن وقت پیگیر مطالباتم می‌شوم.
وی در مورد اینکه آیا تمایل دارد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یا عضو هیئت مدیره این تیم بماند به تسنیم گفت: زمانی در باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهم کرد که مفید واقع شوم. در حال حاضر احساس شخصی من این است که باشگاه در شرایط خوبی به سر می‌برد و نیازی به حضور من ندارد. نژادفلاح تا آنجا که توان داشته در پرسپولیس انجام وظیفه کرده و تصمیمات خوبی و به موقعی گرفته و خوب نیست در این موقعیت من بخواهم به باشگاه پرسپولیس رفته و اقدامی انجام دهم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا زندانی شدن او باعثشده نسبت به کار کردن در این باشگاه دلسرد شود گفت: دلسرد نشده‌ام بلکه واقعیت این است من پرونده مخصوصی در دادگستری دارم و دادگاه من هنوز برگزار نشده است. اگر قرار باشد با این پرونده در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنم به نوعی به دادگستری و دستگاه قضایی بی‌احترامی شده است. به هر حال باشگاه پرسپولیس یکی از تشکیلات بزرگ دولت به حساب می‌آید و اصلا منطقی نیست که من با وجود این پرونده بخواهم در این باشگاه فعالیت کنم. به هر حال باید تکلیف این پرونده مشخص شود.
سیاسی در خصوص اینکه اگر تکلیف پروندهاش مشخص شود آیا تمایلی به برگشت و انجام فعالیت در پرسپولیس دارد گفت: در مورد هر اتفاقی باید در زمان وقوع آن صحبت کرد. وقتی هنوز تکلیف من مشخص نیست نمیتوانم در مورد اتفاقات بعد از آن صحبت کنم اما به عنوان یک پرسپولیسی همیشه آمادهام در شرایط بحرانی به این تیم کمک کنم. هر چند آرزو میکنم این تیم همیشه سربلند و پیروز باشد و نیازی به کمک من نباشد.