پرسپولیسی که پول داد تا در استقلال باشد!

به گزارش افکارنیوز، «میلاد نوری از ابتدای فصل یک ریال هم دریافتی نداشته و حتی یک پولی هم داده تا در استقلال بازی کند.» این عین ادعای امیر قلعه نویی است.

وی با تمجید از هافبک میانی استقلال که البته معمولا ذخیره است، گفت: «نوری پول رضایتنامه‌اش را خودش پرداخت کرد و البته کلی هزینه کرد تا در استقلال بازی کند که این کارش ارزشمند است. او مثل بعضی‌ها نبود که ۲،۳ میلیارد بگیرند و با الفاظ بازی کنند تا به مردم بگویند عاشق استقلال هستند.»

منظور قلعه‌نویی از بعضی‌ها کاملا مشخص است. منظور ۲،۳ نفری هستند که در این یکی، دو سال از استقلال جدا شدند و قراردادهای بالایی داشتند. البته امیر از دست چند بازیکن فعلی و گران‌قیمت استقلال هم حسابی شاکی است.

اما بشنوید از ماجرای میلاد نوری. چند سال قبل می‌گفتند او از اقوام علی پروین است و یک پرسپولیسی است. حتی شایعه شد که پروین سفارش او را به قلعه‌نویی کرده است.



اما یکی از مربیان استقلال با بیاطلاعی از این ماجرا گفت: میلاد استقلالی است و اگر اینطور نبود برای آمدن به استقلال از جیب خود هزینه نمیکرد. عملکرد فنی نوری هم بد نیست و حاشیهای ندارد. اینکه امیرخان میگوید او هزینه کرده و پولی هم نگرفته کاملا درست است. امسال باشگاه مشکلی مالی داشت و ما باید قدر امثال میلاد نوری را بدانیم که حداقل هزینهای روی دست باشگاه نگذاشتند.