سرنوشت قهرمانی دست ماست

به گزارش افکارنیوز، کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط تیم نفت پس از شکست سنگین ۵ بر ۳ مقابل ذوب‌آهن و پیش از دیدار حساس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: پس از این شکست سنگین تمام تمرکزمان روی بازی مقابل پاختاکور است تا روز چهارشنبه نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و با کسب پیروزی خیال‌مان را از صعود به مرحله بعدی راحت کنیم.

وی افزود: ۳ امتیاز دیدار مقابل پاختاکور کمک زیادی به ما خواهد کرد تا در بازی آخر مقابل العین بدون استرس و راحت بازی کنیم. خوشبختانه اکنون شرایط تیم بهتر شده و با تمریناتی که انجام داده‌ایم، از نظر بدنی وضعیت‌مان را ارتقا داده‌ایم.

هافبک نفت تهران با بیان اینکه شکست مقابل ذوبآهن در زمان خوبی رقم خورد، خاطرنشان کرد: این شکست تلنگر خوبی بود تا ۴ هفته پیش از پایان لیگ به خودمان بیاییم. زمان خوبی شکست خوردیم اما در بازیهای بعدی جبران خواهیم کرد. برخلاف صحبتها هنوز هم سرنوشت قهرمانی دست ماست و اگر بازیهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم، میتوانیم در بازی پایانی مقابل تراکتورسازی به برتری برسیم و قهرمان شویم. در جام حذفی هم مدعی اول هستیم و میخواهیم در آسیا نیز از گروهمان بالا بیاییم.