سیاسی: سو پیشینه ندارم و هنوز هیچ حکمی برای من صادر نشده است

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی که مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود در مورد اینکه سمتش در باشگاه پرسپولیس چیست اظهار داشت: استعفای خودم را شب گذشته به هیئت مدیره باشگاه ارئه دادم که در دست بررسی و اقدام است، فعلاً تا زمانی که اعضای هیئت مدیره استعفا را قبول نکنند مدیرعامل هستم.

وی ادامه داد: نژادفلاح تا به الان قائم باشگاه بوده و من از او تشکر می‌کنم و امیدوارم از تجارب او استفاده کنیم. من در حال حاضر مدیرعامل هستم و مسائل باشگاه را پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا گفته حسین عبدی به کادر فنی اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: من در رابطه با عبدی هیچ اظهار نظری نکردم و از این موضوع اطلاعی ندارم.

سیاسی در خصوص اینکه آیا اعلام کرده بازی پرسپولیس و لخویا آخرین حضور برانکو روی نیمکت این تیم است، گفت: هیچ صحبتی در این باره که برانکو آخرین حضورش در پرسپولیس است انجام ندادم. برانکو مربی بزرگی است و هنوز کاری انجام نداده‌ که من بخواهم براساس آن تصمیم‌گیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با کناره‌گیری هدایتی چه کسی پول برانکو را پرداخت می‌کند، گفت: تا زمانی که من در باشگاه هستم تمام هزینه‌های برانکو را متقبل می‌شوم وبعد از آن هم مدیران بعدی کار را انجام می‌دهند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه‌اش با حمید درخشان عنوان کرد: ‌ جلسه‌ای را با درخشان در باشگاه داشتم و او در این جلسه درباره طلبش حرف زد.

سیاسی در مورد اینکه در زمان بازداشتش خادم گفته که او به سه باشگاه راه‌آهن، پرسپولیس و استقلال در زمان نقل و انتقالات کمک مالی کرده، گفت: در مورد استقلال تنها کمک من به این باشگاه این بود که یک اسپانسر به خادم برای استقلال معرفی کردم و مستقیماً هیچ کمکی به باشگاه استقلال نکردم. من هیچ کمک مالی مستقیم و غیر مستقیم به باشگاه استقلال نکردم و فقط شرکتی که معرفی کردم یک شرکت معتبر ساختمانی بود.

وی در خصوص اینکه وضعیت اتاق نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس چه می‌شود خاطر نشان کرد: نژادفلاح هر موقع به باشکاه بیاید قدمش روی چشم من است. در باشگاه نه اتاقی به نام من است و نه به نام نژادفلاح. یک اتاق در باشگاه است که برای مدیر باشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا عبدی به کاروان این تیم در قطر ملحق می‌شود یا خیر، اظهار داشت: اصلاً در جریان سفر عبدی به قطر نیستم و در این باره هیچ اطلاعی ندارم. در رابطه با حضور عبدی در کادر فنی هم کمیته فنی باشگاه باید تصمیم‌گیری کند. من در جلسه با عبدی درباره کادر فنی صحبت نکردم و تنها قرار شد او در مورد اتفاقات اخیر در زمان عدم حضور من یک گزارش تهیه کند.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر و تحولات زیاد به نفع پرسپولیس است، عنوان کرد: یک سری از مسائل خارج از اراده انسان است، پس از اینکه از بازداشت آزاد شدم و چه در زمان بازداشت به فکر پرسپولیس بودم و برای اینکه تشنج را از پرسپولیس کم کنم بلافاصله پس از آزادی استعفایم را به هیئت مدیره ارائه دادم. پرسپولیس در چند روز آینده واگذار می‌شود و کادر مدیریتی جدید هم روی کار می‌آید آن وقت باید ببینیم مدیریت بعدی با من چه کار می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفایش به هیئت مدیره صوری بوده است، گفت: ‌ استعفای من اصلاً صوری نبود و اصلاً تمایلی به ادامه کار رد باشگاه نداشتم و ندارم. حضور مدیرعامل به رأی اعتماد هیئت مدیره بستگی دارد و تا زمانی که با استعفای من موافقت نشود من در پست خودم هستم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این صحبت‌های نژادفلاح که اعلام کرد سیاسی نباید در باشگاه پرسپولیس حاشیه درست کند، خاطرنشان کرد: در حدود ۱۲۷ روز از عمر خودم را خرج پرسپولیس کردم و عملاً مسئول اول تیم هستم و نژادفلاح هم قائم مقام باشگاه است. باز هم می‌گویم صحبت من با درخشان فقط برای مطالبات او بوده است. اتفاقاً می‌خواستم روز گذشته هم با نژادفلاح صحبت کنم و بگویم که تمام مسئولیت‌های باشگاه با من است. البته نژادفلاح قائم مقام من نیست بلکه قائم مقام باشگاه است و درغیاب من کارها را انجام می‌داد.

وی در واکنش به صحبت‌های عابدینی که گفته فردی که دارای سو پیشینه است نمی‌تواند مدیرعامل باشد عنوان کرد: من سو پیشینه ندارم و تا الان هیچ حکمی برایم صادر نشده است. تنها موارد اتهامی من انتقال منابع مال غیر و اقدام علیه امنیت ملی کشور بود، این را گفتم تا برای نژادفلاح رفع شبهه شود.

سیاسی درباره اینک از زندان با یحیی گل‌محمدی تماس داشته تأکید کرد: من در زندان اصلاً با کسی تماسی نداشتم و فقط با خانواده‌ام و برادرم تماس گرفتم.

وی تصریح کرد: حواشی در باشگاه پرسپولیس بیشتر از دیگر باشگاه‌ها است، قبل از زندانی شدن من باشگاه ثبات مدیریتی داشت و کارها انجام می‌شد اما بعد از این مشکل ناگهان همه چیز به هم ریخت و وقتی منابع مالی از باشگاه می‌رود شیرازه باشگاه از هم می‌پاشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولس در پاسخ به این سوال که آیا قصد برکناری برانکو را دارد، گفت: نسبت به برانکو هیچ اظهارنظری نکردم چون در جریان قرارداد او نیستم و اصلاً این قرارداد را هم ندیدم، اطلاعات دوستان در این مورد بیشتر از من است.

سیاسی در خصوص اینکه چطور پس از استعفا به باشگاه پرسپولیس می‌رود، اظهار داشت: تازمان قبول استعفا و آمدن مدیرعامل جدید به باشگاه می‌‌روم.

وی در پایان گفت: هیئت مدیره در مورد برکناری و آمدن مدیرعامل اختیار دارد و پس از آن نظرات هیئت مدیره به ریاست مجمع ارجاع میشود و آن وقت رئیس مجمع باید تصمیم بگیرد. هر زمانی که ریاست مجمع در مورد من تصمیم بگیرد با احترام پستم را تحویل میدهم.