کاپیتان استقلال: دوست دارم باز با کریمی کار کنم

به گزارش افکارنیوز، رضا عنایتی درباره شرایط استقلال، حضور اعضای هیات مدیره در تمرینات، دیدار با پدیده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

*درباره حضور اعضای هیات مدیره در تمرین استقلال صحبت کن.

دست اعضای هیات مدیره درد نکند. از همه آنها تشکر می کنیم. خیلی وقت بود هیات مدیره در تمرین استقلال حاضر نمی شد ولی ای کاش این اتفاق زودتر می افتاد. همین که آمدند سر تمرین و صحبت هایی انجام دادند و حرف های بچه ها را شنیدند خیلی امیدوارکننده است. شرایط استقلال حساس است و همه باید دست در دست هم بدهیم تا در این ۴ بازی پیش رو امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

*چند نفر از اعضای هیات مدیره را می شناختی؟

من همه اعضای هیات مدیره استقلال را می شناختم ولی باید بگویم مهم شناختن من یا سایر بازیکنان نیست. کسانی که مدیر ورزشی هستند همیشه در بیرون گود تلاش می کنند تا تیم های بزرگ مثل استقلال یا پرسپولیس موفق شوند.

*دیروز برخی از بازیکنان استقلال گلایه هایی به هیات مدیره داشتند، خود شما هم یکی از آنها بودید…

من دیروز اصلا صحبت نکردم و به سایر بازیکنان فرصت دادم تا با هیات مدیره صحبت کنند. به این خاطر چنین کاری کردم که اگر من مستقیم صحبت می کردم شاید نمی توانستم حرف دل سایر بازیکنان را بیان کنم. باید بگویم هیچ گلایه ای در کار نبود. برای رسیدن به راه حل باید صحبت کرد و در کل فکر می کنم صحبت های خوبی انجام شد.

*درباره بازی با تیم سابقت، پدیده، صحبت کن.

من در همه بازی ها انگیزه دارم. دیدن بچه ها که یک نیم فصل با آنها همبازی بودم برایم یادآور خاطرات خوبی است. با احترام فراوانی که برای مردم مشهد قائل هستم باید روبه روی این تیم بازی کنم، فقط امیدوارم بتوانیم در این ۴ بازی به آنچه که استقلال حقش است، برسیم.

*فیروز کریمی در مصاحبه ای که شب گذشته پخش شد از هوش بالای شما صحبت کرد.

آقای کریمی به من بسیار محبت دارد. بعد از اکبر میثاقیان در ابومسلم، فیروز کریمی بود که مرا به فوتبال ایران معرفی کرد. یکی از افتخاراتم این است که با وی کار کرده ام. حتی یادم است بعد از اینکه قرار شد در ملوان به مدت ۳ سال قراردادش را تمدید کند در مصاحبه ای از من تعریف کرده بود. اینها صحبت هایی بود که انجام شد و به من دلگرمی داد. برای فیروز کریمی آرزوی موفقیت می کنم. او یکی از بهترین مربیان فنی در آسیاست.

*دوست ندارید یک بار دیگر با فیروز کریمی کار کنید؟

قطعا همینطور است؛ دلم برای کار کردن با او تنگ شده است، حتی برای رمزهایش که همیشه شیرین بود و همیشه با رمزهایش من موفق به گلزنی شدم.

*به نظرت استقلال از این ۱۲ امتیاز باقی مانده چند امتیاز کسب می کند؟

ما دیگر جایی برای اشتباه کردن نداریم. اگر می خواهیم سهمیه بگیریم باید تمام و کمال همه این امتیازات را به دست بیاوریم.

*سومین گلزن برتر لیگ هستی، هنوز به آقای گلی فکر می کنی؟

فکر می کنم بین من و سجاد که در جدول گلزنان بالاتر از من قرار دارد هیچ کداممان آقای گل نشویم مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد. البته شاید دو تا هت تریک کردم و به این عنوان رسیدم.(با خنده) اما باید بگویم برای من این مساله اصلا اهمیتی ندارد و برایم بیشتر موفقیت استقلال مهم است.

*هواداران استقلال در این ۴ بازی چقدر نقش دارند؟

از آنها می خواهم سعه صدر داشته باشند. از این اتفاقات در فوتبال ایران زیاد رخ می دهد که بعضی مواقع تلخی ها برای ماست و بعضی مواقع هم شیرینی هایش. در ۴ بازی گذشته تلخی هایش برای ما بود ولی امیدوارم از این به بعد شیرین باشد.