فقط ۷ بازیکن به درد پرسپولیس می‌خورند!

به گزارش افکارنیوز، مدافع چپ خوش‌استیل پرسپولیس در سال‌های نه چندان دور دیروز هم صحبت‌های جالبی را مطرح کرد که در پی می‌آید.

خبر دارید که پرسپولیسی‌ها با کمبود شدید مالی مواجه شده و برای تهیه بلیت سفر به قطر هم با مشکلاتی روبه‌رو شدند؟
نه خبر نداشتم. چرا این اتفاق افتاد؟

ظاهراً حسین هدایتی کنار کشید و اعلام کرد تا زمانی که تکلیف مالکیت باشگاه پرسپولیس مشخص نشود، هزینه نمی‌کند.
راستش کاری کرده‌اند که هدایتی و افراد پولدار و علاقه‌مند به پرسپولیس فراری شوند. قول‌هایی می‌دهند و عمل نمی‌کنند و به هر حال باید به امثال هدایتی هم حق داد.

ظاهراً بازیکنان هم به خاطر حق و حقوق خود شاکی‌اند و …
بازیکنان هم حق دارند. آنها روی پول قرارداد خود حساب باز کرده‌اند و باید باشگاه به فکر باشد.

چرا به رغم این مشکلات آقایان می‌آیند و مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده می‌گیرند؟
من نژادفلاح را از قدیم می‌شناسم و می‌دانم آدم بسیار علاقه‌مندی است. به هر دری هم می‌زند که منابع مالی تهیه کند ولی به هر حال کار سختی است و یک دست هم صدا ندارد. به نظرم هیأت مدیره هم باید در این شرایط به نژادفلاح کمک کند. درست نیست پرسپولیس با این حال و روز به مصاف تیم لخویای قطر برود.

بی‌تعارف برانکو در پرسپولیس موفق می‌شود؟
برانکو که هیچ، فرگوسن هم در این پرسپولیس موفق نمی‌شود. مربی کروات اگر می‌خواهد در پرسپولیس نتیجه بگیرد باید اکثر این بازیکنان را کنار بگذارد و فقط چند نفر را نگه دارد.

چند بازیکن از نظر رضا شاهرودی به درد پرسپولیس می‌‌خورند؟
نمی‌خواهم اسم ببرم ولی فقط ۷ بازیکن می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند و سایرین دکور هستند! برانکو باید فصل بعد تغییراتی اساسی در تیم ایجاد کند.

نظر شما درباره حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس چیست؟
من كريم باقري را خيلي دوست دارم و خودش هم اين موضوع را ميداند. به عنوان يك همبازي قديمي براي او آرزوي موفقيت ميكنم ولي اعتقاد دارم كريم نبايد به عنوان نفر چهارم كادرفني قبول مسئوليت ميكرد. البته اين نظر من است و شايد خود باقري برنامه ديگري در سر داشته باشد.