صادقی: پرسپولیس را بردیم، اما کسی ندید

به گزارش افکارنیوز، صادقی در این باره گفت: با توجه به سالهای حضورم در لیگ برتر و سایپا بیشتر از ۲۰ بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفتم، اما با توجه به پستی که دارم تنها در دو بازی موفق شدم گل بزنم.

پرسپولیس را بردیم، اما کسی ندید

شرایط تیم ما خوب است در سال ۹۴ ما نتایج خوبی کسب کردیم. ۲ برد، یک باخت و یک تساوی در مقابل تراکتور هم باید برنده بازی می شدیم. سایپا در آن بازی مخصوصا در ۱۰ دقیقه پایانی خیلی خوب بود. همیشه بازی سایپا با تیمهای استقلال و پرسپولیس خوب می شود. ما در دور رفت مقابل پرسپولیس با حساب ۱ بر صفر پیروز شدیم، اما متاسفانه بازی ما به زماین برخورد که سازمان لیگ اجازه پخش تلویزیونی نمی داد و کسی آن بازی را ندید.

سرخابی همیشه قوی هستند

هر چند که در این فصل پرسپولیس در لیگ عملکرد خوبی نداشته، اما دو تیم استقلال و پرسپولیس بخاطر وجود هوادارانشان همیشه قوی هستند بازیکنان جوان ماهم انگیزه های زیادی در مقابل پرسپولیس دارند و امیدوارم که بازی خوبی شود و نتیجه هم برای سایپا باشد.

فصل آینده هم فوتبال بازی می کنم

خیلی ها از من در مورد فصل آینده سوال می کنند باید بگویم که در این فصل من به غیر از دو بازی که محروم بودم در ۱۹ بازی ۹۰ دقیقه به میدان رفتم. در۴ بازی هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم. برای همین هم می خواهم فصل آینده هم به فوتبالم ادامه دهم با سایپا هم قرارداد دارم و قصد خداحافظی ندارم.