به گزارش افکارنیوز، ساسان انصاری هافبک فولادی ها اعتقاد دارد که با وجود کمبود بازیکن در لیگ و آسیا شاهکار کرده اند اما متاسفانه به دلیل خستگی زیاد تلاش هایشان در رقابت های آسیایی بی ثمر ماند.

تلاش کردیم اما صعود نه
ما همه تلاشمان را کردیم و در تمام بازی هایمان در لیگ قهرمانان آسیا سرتر از حریفانمان بودیم. شرایط خیلی سختی داشتیم و فکر می کنم با این شرایط شاهکار کردیم. اگر دقت کنید ما هر ۴ روز یک بار در حال بازی کردن هستیم. ما امسال تمام تلاشمان را در لیگ برتر انجام دادیم و تمام توانمان را بکار بردیم اما نتوانستیم از گروهمان صعود کنیم.

تیم های اروپایی ۲ روز یک بار هم بازی کنند مشکلی ندارند
بازی های فشرده ای که ما انجام می دهیم واقعا روی روند تیم مان تاثیر گذاشته درست است که همه می گویند تیم های اروپایی ۴ روز یک بار بازی می کنند. من می گویم آنها ۲ روز یک بار هم بازی کنند به مشکل نمی خورند چون بلافاصله بعد ازبازی هایشان با پرواز مستقیم برمی گردند ولی ما هنوز هم که هنوز است برای رفت و آمدهایمان مشکل داریم و این هم ربطی به باشگاه ندارد و مشکلات کلی فوتبال ماست. در ضمن تیم ما از نظر تعداد نفرات مشکل دارد و آقای اسکوچیچ نمی تواند دست به ترکیب بزند ولی نماینده های دیگرمان برای مثال تراکتور در این امر مشکلی ندارند و همانطور که دیدید سرخپوشان تبریزی در بازی با نسف قارشی از ترکیب متفاوتی استفاده کرده بودند.

زورمان تا همین حد رسید
بعضی ها به ما می گویند که آسیا را جدی نگرفته بودیم اما اصلا اینطور نیست. ما روی لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کرده بودیم و انگیزه زیادی داشتیم و دوست داشتیم صعود کنیم و تمام تلاشمان را هم انجام دادیم ولی نمی توانستیم بیشتر از این زور بزنیم. حالا هم که آسیا تمام شده باید به فکر لیگ برتر باشیم.

این ۴ بازی سرنوشت یک سال را مشخص می کند
۴ بازی باقیمانده حالتی فینال گونه دارد و سرنوشت یکسال تیم را مشخص می کند. در این مدت خیلی اذیت شدیم و سختی کشیدیم اما در ۴ بازی پیش رو سرنوشت خودمان دست خودمان است. با توجه به شرایط تیم های دیگر احتمال قهرمان شدنمان زیاد است. هدف اصلی ما قهرمانی و سپس کسب سهمیه است.

هیچ تیمی از دست ما قسر در نمی رود
ذوب آهن خیلی خوب فوتبال بازی می کند و آقا یحیی یک مربی باسواد و با اخلاق است ولی قطعا تیمی نیست که ما بخواهیم جلویش کم بیاوریم. آنها برای کسب سه امتیاز به اهواز می آیند. ما هم که جایگاهمان در جدول مشخص است و کل ایران به بزرگی فولاد پی برده اند و می دانند که تیمی نیست که بخواهد کم بیاورد. در ضمن حواس ذوب آهنی ها به فوتبالی که تیم ما بازی می کند جمع باشد. اولویت ما در این دیدار گل نخوردن است در این فصل بارها نشان داده ایم که هیچ تیمی نمی تواند از دستمان قسر در برود. با تمام احترامی که برای ذوب آهن قائل هستم اعتقاد دارم که آنها کار سختی در برابر ما دارند.

حداقل ۵ تیم شانس قهرمانی دارند
حداقل ۴،۵ تیم شانس قهرمانی در لیگ امسال را دارد و تیم ها با یک برد و باخت در جدول بالا و پایین می شوند ولی ما فوق العاده انگیزه داریم و فکر می کنم پتانسیل بالایی که تیم ما دارد و جوانی و تمرکز بالا به موفقیت ما کمک خواهد کرد. استارت این پروسه را هم از بازی با ذوب آهن می زنیم.

دلخوشی تیم و هوادار مهمتر از هر چیزی است
با توجه به شرایطی که فولاد امسال داشت، آقای اسکوچیچ مجبور شد که از من در پست های مختلفی بازی بگیرد. بازیکن هم باید به دستورات مربی احترام بگذارد زیرا به قول آقای اسکوچیچ تیم مهمتر از فرد است برای ما بازیکنان هم دلخوشی هواداران و تیم مهم است. همیشه سعی کرده ام در هر پستی که بازی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و برایم فرق نمی کند که آقای اسکوچیچ در کدام نقطه زمین از من بازی بگیرد.