فصل بعد برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز، قاسم حدادی‌فر، ابتدا در مورد دیدار حساس تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیم بسیار خوبی است. فولاد بازیکنانی تأثیرگذار و یک کادر فنی خوب دارد و فکر می‌کنم کار سختی مقابل این تیم داشته باشیم. بازی برای هر دو تیم حساس است و فکر می‌کنم مساوی نه به درد ما می‌خورد، نه به درد فولاد خوزستان. ما به اهواز می‌رویم که پیروز شویم و به کمتر از سه امتیاز راضی نیستیم.

وی همچنین در خصوص تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی با باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم باشگاه آینده‌نگری خوبی انجام داد. ثبات در کادر فنی می‌تواند اتفاق خوبی برای تیم ما باشد. امیدوارم که در فصل آینده روزهای بهتری داشته باشیم و ذوب‌آهن دوباره در فوتبال ایران یک تیم همیشه مدعی باشد.

حدادیفر در پاسخ به این پرسش که آیا ذوبآهن فصل بعد مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر؟، گفت: ما با همین تیم هم میتوانیم در فصل آینده مدعی باشیم. در مورد جذب بازیکن کادر فنی تصمیم میگیرد ولی مطمئناً برای اینکه به صورت جدی دنبال قهرمانی باشیم، نیاز به تقویت داریم. امیدوارم این اتفاق در نهایت رخ دهد و ما در فصل آینده برای قهرمانی تلاش کنیم.