استقلال بازهم رنگ پیروزی را ندید

به گزارش افکارنیوز، دیدار تیم‌های استقلال و پدیده خراسان از هفته بیست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال لیگ‌ برتر باشگاه‌های کشور که از ساعت ۱۹:۱۵ امروز(جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده بود با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه اول
دقیقه ۴: بهارد نسیم‌اف با نفوذ به محوطه جریمه استقلال می‌توانست خطرناک عمل کند اما امیرحسین صادقی او را متوقف کرد.

دقیقه ۸: بازیکنان پدیده یک بار دیگر در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که این بار محسن فروزان موفق به مهار ضربه محمد غلامی شد.

دقیقه ۲۲: استقلالی‌ها در یک حرکت تیمی و سرعتی توپ را داخل محوطه جریمه به آرش برهانی رساندند که این بازیکن هم با ضربه‌ای دروازه پدیده را تهدید کرد اما توپ او راهی اوت شد.

دقیقه ۲۴: رضا عنایتی با خطا روی اکبر صادقی اولین بازیکنی بود که در این بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۷: حرکت محمدمهدی نظری از سمت چپ خط دفاعی استقلال و ارسال زمینی او داخل محوطه جریمه روی دروازه فروزان خطر ایجاد کرد اما مهاجم پدیده استفاده‌ای از این ارسال نداشت تا توپ به بیرون برود.

دقیقه ۳۹: یونس شاکری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد که ضربه او از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: بازیکنان پدیده حمله تند و تیزی را انجام دادند که شاکری ضربه‌ای محکم را به توپ زد اما قبل از ورود ضربه او به دروازه، فروزان توپ را دفع کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۶: اولین تعویض امیر قلعه‌نویی ابتدای نیمه دوم انجام شد که محمدرضا خرسندنیا جای آرش برهانی را گرفت.

دقیقه ۵۰: استقلالی‌ها در زمین پدیده حمله‌ای را ترتیب دادند که ارسال روی دروازه را رضا عنایتی تبدیل به یک ضربه قیچی برگردان کرد که دروازه‌بان پدیده توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۵: حمله خطرناک روی دروازه استقلال از سمت چپ و ارسال زمینی روی دروازه فروزان یونس شاکری را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما مدافعان استقلال پیش از رسیدن توپ به مهاجم فرصت طلب پدیده تن به کرنر دادند.

دقیقه ۷۰: پاس در عمقی که پشت محوطه جریمه به رضا عنایتی رسید موقعیت خوبی برای این مهاجم با تجربه خلق کرد. او هم توپ را به داخل دروازه پدیده فرستاد اما پیش از ضربه عنایتی داور اعلام آفساید کرده بود تا گل استقلالی‌ها به ثبت نرسد.

دقیقه ۷۳: حمله بی‌جان آبی‌پوشان توسط مدافعان سرخپوش پدیده دور شد اما توپ پشت محوطه جریمه به کرار جاسم رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: سیدمحسن کریمی، مهاجم جوان استقلال جای خسرو حیدری را گرفت تا آبی‌پوشان بازیکن تازه نفسی را در ترکیب خود داشته باشند.

به گزارش تسنیم، پس از شکست مقابل نفت، فولاد و تساوی مقابل تیمهای ذوبآهن و ملوان این پنجمین بازی پیاپی بود که استقلال رنگ پیروزی را ندید و با این تساوی ۴۴ امتیازی شد. تساوی مقابل استقلال، پدیده را هم به امتیاز ۳۱ رساند.