سوشا مکانی: دروغ می گوید من نبودم!

به گزارش افکارنیوز، در همین راستا شنیده شد که سوشا مکانی هم وارد این دعوا شده و حتی هوادار مضروب هم ادعا کرده که گلر پرسپولیس به همراه خانزاده او را کتک زده‌اند و … در همین راستا بد ندیدیم با خود سوشا مکانی تماس بگیریم.

چرا قاطی دعوای خانزاده شدی؟
(با تعجب) من؟!

ولی هوادار مضروب گفته که هم سوشا مکانی مرا زد و هم خانزاده!
نه بابا! من نمی‌دانم چرا سر هر مسئله‌ای اسم سوشا مکانی وسط می‌آید!

یعنی درگیر نشدی؟
من نه فحاشی کرده و نه به کسی بی‌احترامی کردم و نه حتی درگیر شدم. فاصله من با آن هوادار ۴۰ متر بود. اصلاً نزدیک او نشدم. همه این حرف‌ها دروغ است.

قضیه چه بوده؟ خودت تعریف می‌کنی؟
داشتم از رختکن بیرون می‌آمدم و از همه جا هم بی‌خبر بودم. در آن حالت ناراحتی پس از شکست شنیدم که یک نفر دارد به زبان فارسی به بازیکنان پرسپولیس فحاشی می‌کند. بلافاصله به سمت پلیس رفتم و به او گفتم دارند به ما فحش می‌دهند اما طرف چون فارسی بلد نبود، واکنشی نشان نداد.

و تصمیم گرفتی خودت دخالت کنی؟!
نه، اتفاقاً آقا کریم آنجا بود، ‌ جلویم را گرفت و به من گفت که به تو هیچ ربطی ندارد. گفتم آقا کریم فحش می‌دهند. باز هم گفت بگذار فحش بدهند، برو سوار اتوبوس شو!

و تو هم گوش کردی؟
مگر می‌شود حرف آقا کریم را گوش نکرد. می‌توانید از خود آقای باقری بپرسید. آن هوادار دروغ می‌گوید. من کجا او را زدم؟ حتی نزدیکش هم نشدم!

به هواداران پرسپولیس حق می‌دهی که عصبانی باشند؟
همیشه حق با هوادار است. آنها احساس دارند ولی اینکه یک نفر فحش ناموسی به همه بدهد، کار درستی است؟

بارها توی استادیوم آزادی این اتفاق افتاده است. نمی‌شود که با همه هواداران درگیر شد و …
من هم حرفی نزدم. همه ما عصبی بودیم و هواداران هم همین طور.

حرکت محمد خانزاده همبازی‌ات را تأیید می‌کنی؟
ببینید من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره همبازی‌ام یا رفتارش نظر بدهم. باید از خود خانزاده بپرسید که چه اتفاقی افتاده است. باور کنید من تا پایان ماجرا و سوار شدن به اتوبوس هم نمی‌دانستم آن هوادار به چه کسی دارد فحش می‌دهد. آن مسئله نباید پیش می‌آمد که آمد ولی باید ۴ تا بزرگ‌تر در این رابطه نظر بدهند.

بسیار خوب، چرا از دقیقه ۷۰ به بعد بازی با لخویا وادادید؟
۴۵ دقیقه نخست و تا قبل از گل اول لخویا خیلی داشتیم خوب و منطقی بازی می‌کردیم و خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی هم داشت اجرا می‌شد اما بعد از آن گل تیم پاشید! متأسفانه یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل جاری این است که بعد از گل خوردن همه بچه‌ها می‌خواهند جلو بروند و کمک کنند. همین مسئله نظم تیم را به هم می‌ریزد و به نظرم همین اتفاق ناخواسته باعثشد ۳ گل بخوریم.

یک‌شنبه با سایپا در لیگ برتر بازی دارید. این بازی را چطور می‌بینی؟
به نظر من بازي حساسي است. پرسپوليس بايد سايپا را ببرد تا به حاشيه امنيت برسد و با وجود تمام مشكلات انشاءا... دست پر ورزشگاه انقلاب كرج را ترك خواهيم كرد.