باقری: فکر می‌کردم رأی نیاورم

به گزارشافکارنیوز،کوروش باقری که در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه‌برداری موفق به کسب ۵ رأی شد در خصوص حضورش در این انتخابات گفت: با اصرار تعدادی از دوستان بخصوص حسین رضازاده در انتخابات شرکت کردم. از تمام دوستانی که رأی دادند و رأی ندادند تشکر می‌کنم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار وزنه‌برداری باشد.

وی ادامه داد: روز گذشته تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم چرا که فکر می‌کردم کار رضازاده درست شود. این موضوع چیزی از ارزش‌های رضازاده کم نمی‌کند چرا که وی با تصمیمش نشان داد چه جایگاهی در مدیریت ورزش کشور دارد اما باید بدانیم که یک نفر نمی‌تواند همیشه سرمربی، رئیس و قهرمان باشد.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: فکر می‌کردم رأی لازم را نیاورم چرا که خیلی دیر برای حضور در انتخابات تصمیم گرفتم. خیلی هم به ریاست امیدوار نبودم. به مرادی تبریک می‌گویم و باید ببینیم چه برنامه‌هایی را برای وزنه‌برداری دارد.

باقری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رابطه سردی با مرادی دارد، گفت: دو سال است که در فدراسیون نیستم اما آرزوی قلبی‌ام موفقیت وزنه‌برداری است. خیلی از مسائل دست به دست هم داد که من در این دو سال نباشم و گله ای هم ندارم. مجمع تشخیص داد مرادی رئیس شود و من هم احترام می گذارم.

وی در خصوص اینکه آیا حضورش به منزله انتقاد به وزنه‌برداری است، گفت: همه می‌توانند کارشناس باشند و نظر همه محترم است. باید دست به دست هم بدهیم تا اوضاع وزنه‌برداری خوب شود.

باقری در خصوص اینکه آیا اگر پیشنهاد همکاری به او شود خواهد پذیرفت یا خیر، گفت: به این موضوع فکر نکردم اما فعلا قصد بازگشت به وزنهبرداری و همکاری ندارم.