جای عابدزاده در نظرسنجی ۹۰ خالی بود

به گزارش افکارنیوز، هادی عقیلی در مورد شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

در مورد بازی با استقلال خوزستان چه صحبتی داری؟

من معتقدم سه هفته پایانی لیگ برتر مثل ضربات پنالتی است و یک لحظه غفلت ممکن است همه چیز را برای ما از بین ببرد. بازی‌های پایانی اینطور نیست که نتایج براساس رده‌بندی تیم‌ها در جدول رقم بخورد و امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. حتی ممکن است تیم‌های مدعی لغزش داشته باشند.

نظرت در مورد تیم عبدالله ویسی چیست؟

ما در دور رفت و همچنین در اردوی کیش با استقلالی‌های خوزستان بازی کردیم. استقلال خوزستان در حمله تیمی فوق‌العاده است، خصوصاً در زمین خودش که خیلی خطرناک است. تیم ویسی واقعاً قابل ستایش است، ‌ حتی اگر در جدول جایگاه چندان خوبی نداشته باشد.

چرا در گفت‌وگوهای اخیرت از سپاهان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد نکرده‌ای؟

ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم. در ضمن مدعی اول قهرمانی تراکتورسازی است.

فکر می‌کنی سرنوشت قهرمانی در هفته آخر مشخص خواهد شد؟

بستگی به نتایج دارد. فعلاً که سرنوشت دست تراکتورسازی است.

در مورد انتخاب کریمی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر چه صحبتی داری؟

معمولاً بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند محبوب هستند و بیشتر هم دیده می‌شوند، خصوصاً بازیکنی مانند کریمی. او در بالاترین سطح اروپا فوتبال بازی کرده و برای تیم ملی هم مهره‌ای ارزشمند بوده است. کریمی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.

خداداد هم با اینکه در استقلال و پرسپولیس بازی نکرده و فقط در چند بازی در آسیا به صورت قرضی برای پرسپولیس به میدان رفته است، بین مردم محبوبیت دارد. البته من فکر میکنم جای عابدزاده هم در این نظرسنجی خالی بود. محبوبیت او در زمان بازیگریاش مثالزدنی بود. عابدزاده حتی الان هم محبوب است