اکرامی به خاطر تراکتور بیهوش شد

به گزارش افکارنیوز، فراز کمالوند درباره بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و باکیفیتی را انجام دادیم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول برای تراکتورسازی بود و در نیمه دوم توانستیم بازی را در دست بگیریم. با توجه به حساسیت هایی که این مسابقه داشت، به همه بازیکنان قبل از بازی گفته بودم هیچ مصاحبه ای انجام ندهند. به هر حال من و آذرنیا روزهای خوبی در تراکتورسازی داشتیم و نمی خواستیم به خاطر یک بازی همه چیز زیر سوال برود.

وی ادامه داد: در جریان بازی هم به هر حال اتفاقاتی رخ داد که باعثناراحتی هواداران تراکتورسازی شد. از همینجا اعلام می کنم اگر بازیکن من در لحظه گل شادی انجام داده، من از طرف او از هواداران عذرخواهی می کنم. همانطور که خود من در لحظه گل کوچکترین تغییری در چهره ام ایجاد نشد.

سرمربی گسترش فولاد درباره حواشی که بعد از دربی تبریز ایجاد شد، خاطرنشان کرد: به نظر من با برگزاری این مسابقه فوتبال آذربایجان خودش را ثابت کرد. من اطمینان دارم تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می شود و با این نتیجه بدون حرف و حدیثهم قهرمان می شود. به نظر من بزرگترین دستاور دربی تبریز این است که یک فوتبال پاک به نمایش گذاشته شد. البته که هواداران ناراحت شدند اما یک چیزی را در نظر بگیرند؛ اینکه بازیکنانی که قبلا در تراکتورسازی حضور داشتند و الان در گسترش فولادند، بازی های تاثیرگذار و غیرتمندانه ای را با پیراهن سرخ انجام دادند. یادم نمی رود که در بازی با پیکان مصطفی اکرامی سرش به تیر دروازه خورد و بیهوش شد. این بازی برای همه حساس بود. فدراسیون رویش زوم کرده بود و کل ایران داشتند آن را نگاه می کردند که خوشبختانه یک فوتبال پاک را شاهد بودیم.

کمالوند درباره اهانت هایی که هواداران تراکتورسازی خطاب به او و اعضای گسترش فولاد در فضای مجازی انجام داده اند، بیان داشت: مردم آذربایجان به قدری گردن ما حق دارند که اگر از دستمان برنجند هم ناراحت نمی شویم. آنها بدانند در کنارشان هستیم و با جان و دل بازی کردیم که حرف و حدیثی به وجود نیاید. انشاءالله وقتی کاپ قهرمانی به تبریز بیاید، همه مان خوشحال می شویم.

وی همچنین گفت: یک موضوعی را هم باید درنظر بگیریم. اینکه ما در سرنوشت قهرمانی تاثیر داشته ایم. ما استقلال و ذوب آهن را متوقف کردیم. فولاد را شکست دادیم و مقابل نفت تهران هم در دقیقه ۹۱ گل خوردیم. اینطور نبود که فقط مقابل تراکتورسازی سفت بازی کنیم.

کمالوند در پایان درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ برتر افزود: من نگران نیستم اما هنوز باید امتیاز بگیریم. به نظر من هر تیمی به ۳۰ امتیاز برسد، می تواند خود را از منطقه خطر دور کند.