شاگردان اولیویرا برد را باخت عوض کردند

به گزارش افکارنیوز، الاهلی امارات و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۰ امشب در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ الاهلی امارات به پایان رسید.

دقیقه ۲۰ ضربه بازیکن تراکتورسازی بعد از برخورد به بازیکن الاهلی امارات مقابل مهرداد بایرامی قرار گرفت که شوت این بازیکن با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد. نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم الاهلی امارات برای اینکه بتواند به مرحله بعد صعود کند حملاتی را روی دروازه تراکتورسازی تدارک دید تا نتیجه این مسابقه را تغییر دهد.

دقیقه ۵۹ اورتون با یک ضربه بغل پا توانست گل تساوی را وارد دروازه تراکتورسازی کند.

دقیقه ۶۷ سامان نریمان‌جهان روی پاس بغل مهرداد بایرامی توانست برای دومین دروازه الاهلی امارات را باز کند و تراکتورسازی را پیش بیاندازد.

دقیقه ۷۷ الاهلی امارات روی سانتر اورتون و ضربه سر سلمین توانست بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۸۸ الاهلی عربستان همانند گل دوم روی یک ارسال از جناح چپ اما اینبار با ضربه سر احمد خلیل گل سوم را دریافت کرد تا در نهایت بازنده این مسابقه شود.

ترکیب تراکتورسازی: عیسی اندوی، شهریار شیروند(۴۴ قریشی)، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایرانپوریان، احمد کامدار، شاهین ثاقبی، پوررحمت‌الله، مهرداد بایرامی(۷۵ محسن دلیر)، ‌ فرید کریمی و سامان نریمان جهان

در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان و نسف قارشی به صورت همزمان به میدان رفتند که نتیجه این مسابقه در با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با توجه به شرایط جدول مسابقات حذف تراکتورسازی قطعی است و این مسابقه برای نماینده ایران جنبه تشریفاتی داشت.

در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد. الاهلی امارات با ۸ امتیاز و به دلیل عملکرد بهتر در دیدار مسقتیم مقابل نسف قارشی توانست به مرحله بعد صعود. کند. نسف قارشی با ۸ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و تراکتورسازی با ۴ امتیاز قعرنشین گروه شد.

انتهای پیام/