بهترین بازیکن پرسپولیس شوم، خودرویم را به مجتبی محرمی اهدا می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، مهدی طارمی در دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان از خوب های تیمش بود و توانست با گرفتن یک پنالتی زمینه ساز پیروزی تیمش شود. وی در دیدار مقابل گسترش با صلاحدید برانکو در تهران ماند تا استراحت کرده و خود را آماده دیدار در دربی و همچنین بازی حساس الهلال در دور دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کند.

وی به سوالات ما پاسخ داد که در زیر می آید:

*از بازی مقابل بنیادکار شروع کنیم. چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. بچه ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا در این بازی به پیروزی برسند که خوشبختانه این اتفاق افتاد. بنیادکار از تیم های قدرتمند این گروه بود و پرسپولیس توانست با توجه به تیم هایی که در گروه بود به دور بعد صعود کند. نگاه کنید لخویا به عنوان تیم قهرمان لیگ قطر، بنیادکار قهرمان لیگ ازبکستان و النصر به عنوان قهرمان لیگ عربستان در گروه ما حضور داشتند و صعود کردن از این گروه با توجه به شرایط پرسپولیس کار بسیار بزرگی بود که بچه ها از عهده آن برآمدند.

*در این بازی توانستی باز هم یک ضربه پنالتی برای تیمت بگیری و چند موقعیت بسازی.

من وظیفه ام را انجام دادم و کار مهمی نکردم و فقط در زمین بازی تلاش کردم تا دستورات مربی را اجرا کنم تا بتوانم به تیم کمک کرده باشم اما خوشحالم توانستم سهم کوچکی در برد تیم محبوبم داشته باشم و پرسپولیس را در این بازی به پیروزی برسانیم.

*حریف بعدی پرسپولیس، الهلال است فکر می کنید بتوانید این تیم را شکست دهید؟

بازی الهلال بازی بسیار مهمی است. تیم الهلال جزو تیم های ثروتمند عربستان است و سعی خواهد کرد جلوی پرسپولیس ایستادگی کند. ما باید در تهران کار را تمام کنیم تا در بازی برگشت بتوانیم با یک استراتژی خیلی خوب نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

*پرسپولیس باز هم باید به عربستان سفر کند. با توجه به اتفاقی که در بازی با النصر در تهران افتاد و خوشحالی بعد از گلت نگران بازی کردن در عربستان نیستی؟

من اصلا به این موضوع فکر هم نمی کنم و اصلا نگران اتفاقات عربستان نیستم و تمام تمرکزم را در بازی روی مسائل فنی گذاشته ام و سعی خواهم کرد در بازی مقابل الهلال هم همانند النصر برای تیمم مفید ظاهر شوم.

*قبل از بازی مقابل الهلال، دربی را در پیش دارید.

نمی خواهم درباره دربی صحبت کنم اما می دانم این بازی برای هواداران از چه جایگاهی برخوردار است و به همین دلیل تمام تمرکز خودم را روی این بازی گذاشته ام. اما من اهل حاشیه نیستم و فقط می خواهم به بازی فکر کنم و درباره دربی هیچ صحبتی نمی کنم.

*اما طی این چند روز پیشکسوتان پرسپولیس از تو تعریف زیادی کرده اند و تو را یکی از خوب های دربی در این بازی می دانند.

تمامی پیشکسوتان پرسپولیس به من لطف دارند. آنها اسطوره باشگاه هستند و خوشحالم که درباره من این چنین فکر می کنند. امیدوارم با بازی خوبم بتوانم جواب اعتماد آنها را بدهم و در دربی و مقابل الهلال برای تیم مفید واقع شوم.

*گویا قرار است به بهترین بازیکن استقلال و پرسپولیس در روز دربی یک خودرو هدیه بدهند که تو در حال حاضر صدرنشین بازیکنان پرسپولیس هستی.

خوشحال می شوم اگر این اتفاق بیفتد اما قصد دارم اگر بهترین بازیکن شناخته شدم خودروی خودم را به مجتبی محرمی، اسطوره باشگاه پرسپولیس، تقدیم کنم تا قدردانی کوچکی از این شماره ۸ اسطوره ای باشگاه کرده باشم.