هدیه ای که از امارات برای آندو آمد

به گزارش افکارنیوز، مصاحبه با این بازیکن که فارسی را به شیرینی صحبت می‌کند، واقعاً جذاب است.

همین اول بگو، تراکتور قهرمان لیگ می‌شود یا نه؟
صددرصد. مطمئن باشید قهرمان می‌شویم.

می‌توانی قول بدهی؟
بله! اول فصل گفتم با پاس بازیکنان تراکتورسازی، آقای گل لیگ می‌شوم و دیدید که تا به حال سر قولم ایستاده‌ام. بازی بعدی هم می‌خواهم گل بزنم تا کار را تمام کنم. حالا هم از طرف خودم و همه بازیکنان قول می‌دهم بهترین بازی را مقابل نفت تهران انجام دهیم و قهرمان شویم.

در مقابل استقلال، چطور برای زدن آن ضربه زمان‌بندی کردی؟
آن گل، برای خودم هم جذاب و لذتبخش بود. یک لحظه دیدم دروازه‌بان استقلال طوری درون دروازه ایستاده که ممکن است در جهت‌یابی اشتباه کند. من هم شوتم را به زاویه مقابل زدم.

با مصدومیت چطور کنار آمدی؟
سخت بود، واقعاً هفته سختی را پشت‌سر گذاشتم اما به هر شکل ممکن خودم را به بازی رساندم و نتیجه‌‌اش را هم دیدید.

یک گل زدی و دو پاس گل دادی. این‌ها برای برد تراکتور کافی بود. انگیزه‌هایت را از کجا آورده بودی؟
قبل از بازی هم به شما گفتم که پر از انگیزه هستم. من گلزنی به استقلال را خوب بلدم و راه‌هایش را می‌شناسم اما نمی‌توانم به دیگران بگویم! در ضمن، همه بازیکنان ما فوق‌‌العاده کار کردند به خصوص سامان نریمان‌جهان و آندرانیک تیموریان. ما کمترین اشتباه را داشتیم و موفق شدیم بهترین امتیاز را از تهران بگیریم.

می‌گویند پیراهنی که برای شادی گلت نشان دادی، سفارشی بوده و از امارات برایت فرستاده بودند؟
از امارات به تهران فرستادند و من از تهران و از یک برند بسیار معروف(آدیداس) آن را تحویل گرفتم. من و آندو دوستی و رفاقت صمیمانه‌ای داریم و این یک هدیه کوچک برای «آندرو» فرزند آندو بود. دوست داشتم خودش هم گل بزند ولی چنین فرصتی برای آندو پیش نیامد. به‌هر‌حال ما پیروز شدیم و کار را تمام کردیم. به همه خواسته‌ها و اهداف‌مان رسیدیم.

شنیدیم فیزیوتراپی را شروع کرده‌ای؟
بله، صبح فیزیوتراپی کردم و عصر(دیروز) هم باید این کار را انجام دهم.

برای تقابل با نفت تهران آماده‌اید؟
هنوز که جشن پیروزی‌مان مقابل استقلال به اتمام نرسیده ولی خودمان را آماده می‌کنیم تا بهترین بازی فصل را برابر نفت انجام دهیم و به پیروزی برسیم. پیروزی در این بازی برای‌مان اهمیت فوق‌‌العاده‌ای دارد و حتماً باید قهرمانی را به مردم هدیه دهیم.

در مورد هواداران تراکتورسازی چه حرفی داری؟
من رابطه صميمانهاي با هواداران دارم و حرفهايم را مستقيماً به آنها گفتهام اما بايد باز هم از آنها تشكر كنم. نيمي از سكوهاي ورزشگاه آزادي در دست هواداران تراكتورسازي بود و اين فوقالعاده است. مطمئن هستم در روز بازي با نفت تهران، بار ديگر استاديوم پر از تماشاگر ميشود.