این شایعات به صادقیان نمی چسبد

به گزارشافکارنیوز، محمد پنجعلی در رابطه با دربی ۸۰ و شرایط نامساعد سرخابی ها در جدول اظهار داشت: «این دیدار حساسیت خاص خودش را دارد و نتیجه اش بستگی به این ندارد که ۲ تیم کجای جدول باشند. هر ۲ تیم برای این دیدار انگیزه ویژه ای دارند و به هیچ قیمتی نمی خواهند در این دیدار بازنده شوند. به نظرم به خاطر اینکه بازیکنان اصلا استرس ندارند که کجای جدول قرار بگیرند، بازی خوب و پرگلی از آب در می آید.»



وی درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی افزود: «بدون تعصب می گویم که وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر است و از روحیه بالاتری برخوردار است. ما بحران ها را پشت سر گذاشتیم اما استقلالی ها تازه وارد بحران شده اند. متاسفانه با این باختی مقابل تراکتورسازی داشتند، ‌ جو تیمشان به هم ریخته و فشارها روی کادرفنی و بازیکنان استقلال زیاد است.»



پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه بازیکنی از پرسپولیس می تواند ستاره دربی باشد، ‌ تصریح کرد: «۲،۳ جوان خوب در تیم داریم که می توانند ستاره این بازی باشند اما طارمی به نظرم می تواند تک ستاره بازی باشد. حتی او می تواند در این بازی هت تریک کند.»



وی در خصوص دیدار آسیایی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «اگر در ورزشگاه آزادی پرسپولیس بتواند نتیجه مطمئنی به دست آورد، قطعا به دور یک چهارم می رسد. امیدوارم مثل بازی های قبلی ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید و بتوانیم یک برد شیرین را جشن بگیریم.»



پنجعلی که در دیدار پرسپولیس و بنیادکار در کنار صادقیان در جایگاه ویژه نشسته بود، ‌ درباره وضعیت این بازیکن عنوان کرد: «آن روز صادقیان را خیلی نصیحت کردم. سعی کردم صحبت هایی برایش انجام دهم که به دردش بخورد. البته به او گفتم که حیف است که اینطور رفتار می کنی و در این فوتبال گم می شوی. همچنین به پیام گفتم که ۱۰ سال می توانی با این تکنیکی که داری در تیم ملی بازی کنی، پس از حاشیه ها دوری کن. البته هنوز دیر نشده و او می تواند به خوبی برگردد.»



وی درباره شایعاتی مبنی بر استفاده صادقیان از ترامادول گفت: این شایعات را به هیچ وجه باور نمی کنم. شخصیت صادقیان به این حرفها نمی خورد. البته باید حواسش باشد و زندگی حرفه ای داشته باشد اما این شایعات به پیام نمی چسبد.