اگر در دربی گل بزنم ۶تا پشتک میزنم

به گزارش افکارنیوز، محمد عباس‌زاده که فصل گذشته به عنوان پدیده پرسپولیس و لیگ برتر معرفی شده بود در کمال ناباوری نیمکت‌نشین و حتی سکونشین شد تا شاید یکی از استعدادهای خوب پرسپولیس در فصل ناکامی سرخ‌ها بسوزد!

وی که حالا بیست و پنج ساله شده، امیدوار است که در دربی گل بزند و به عشق سرخ‌ها با شش پشتک شادی گلش را جشن بگیرد.

اظهارات عباس زاده را در ادامه می خوانید:

* خیلی‌ها منتظر بودند که بعد از جشن تولدت یک اتفاق خوب و ویژه داشته باشی ولی در بازی با گسترش فولاد بعد از ورود به میدان آسیب دیدی و تعویض شدی.

- من خیلی دوست داشتم که به خاطر تولدم برای پرسپولیس به میدان بروم و کاری انجام دهم ولی وقتی در نیمه دوم به میدان رفتم آسیب دیدم و تعویض شدم و نتوانستم بازی کنم. دوست داشتم که بازی کنم و گل بزنم ولی متاسفانه نشد.

* پس با این حساب چه کار می‌کنی؟

- گلزنی را می‌گذاریم برای دربی(خنده)!

* واقعا؟

- چرا که نه… همه دوست دارند که توی دربی گل بزنند. من هم اگر بازی کنم گل می‌زنم و شک نکنید که برای گلزنی به استقلال انگیزه لازم را دارم.

* پس حسابی برنامه داری؟

- پس چی؟ اگر توی دربی گل بزنم شش تا پشتک می‌زنم!

* پس با این حساب از حالا کری‌خوانی را شروع کرده‌ای؟

- بحثکری‌خوانی نیست… من دوست دارم بازی کنم و گل بزنم.

* با مصدومیتی که داری، به دربی می‌رسی؟

- این نظر سرمربی است که به من میدان بدهد یا نه ولی اگر در مورد آسیب‌دیدگی می‌پرسید من مشکل خاصی ندارم و می‌توانم با نظر پزشکان پرسپولیس در دربی بازی کنم.

* می‌گویند که وقتی در بازی با گسترش تعویض شدی و بیرون رفتی خیلی شاکی بودی و حتی شنیدیم که رختکن را به هم ریخته‌ای!

- نه… این حرف‌ها نیست. من دوست داشتم که بازی کنم. دلم نمی‌خواست تعویض شوم. وقتی پزشک تیم بالای سر من آمد و گفت که باید تعویض شوم، خیلی شاکی شدم ولی وقتی به رختکن رفتم و وضعیت پیشانی‌ام را دیدم تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده و چه بلایی سرم آمده. حالا هم امیدوارم که تا دربی همه چیز درست شود و بتوانم بازی کنم.

* پرسپولیس برای بازی با گسترش فولاد تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش را نداشت.

- همه اینها به نظر سرمربی برمی‌گردد که بخواهد به کدام بازیکن میدان بدهد و به چه کسی میدان ندهد. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و به نظر من باید فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره خیلی کم باشد. احتمالا به همین دلیل است که برانکو به راحتی به بقیه بازیکنان میدان می‌دهد.

* دربی را چطور می‌بینی؟

- با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد مهم‌ترین اتفاق در نیم‌فصل دوم می‌تواند برد ما در دربی باشد. به‌هرحال ما سعی می‌کنیم که در دربی با تمام قدرت به میدان برویم و مطمئن باشید که برانکو برای این بازی نقشه‌های زیادی دارد و ما تلاش می‌کنیم که برنده دربی باشیم.

* فکر می‌کنی در دربی بتوانی به میدان بروی؟

- من که خیلی دوست دارم و فقط در این میان نظر برانکو و کادرفنی می‌ماند. من مطمئن هستم که اگر در دربی به میدان بروم گلزنی می‌کنم.

* راستی چند ساله شدی؟

- بیست و پنج ساله!

* واقعا؟

- خیالتان راحت... سن من، سن واقعیام است و صغرسن و اینجور حرفها را ندارم. من بیست و پنج ساله هستم و اگر چهرهام کمی شکسته شده به خاطر سختیهای روزگار است.