آرزویم صعود با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیاست

به گزارش افکارنیوز، علی علیپور در خصوص اوضاع تیمش برای دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: خوشبختانه اکثر بازیکنان مصدوم به جمع ما برگشته‌اند. همه ما مصمم هستیم از این آزمون سخت سربلند بیرون آمده و یک پایان خوش را در این فصل برای هواداران رقم بزنیم.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم بازی با الهلال مهمترین بازی فصل ماست و اگر بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم خستگی یک فصل را از تن‌مان خارج کرده‌ایم و مهمتر از آن به یک افتخار بزرگ دست یافته‌ایم.

مهاجم جوان پرسپولیس با تأکید بر اینکه الهلال قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیاست، یادآور شد: فکر کنم خیلی‌ها با ما هم عقیده باشند که الهلال تیم بسیار قدرتمندی است اما ما هم پرسپولیس هستیم و پر‌تماشاگرترین و باسابقه‌ترین تیم آسیا به حساب می‌آییم. شخصاً به بازی کردن در پرسپولیس افتخار می‌کنم و این آرزو را دارم که با این تیم در آسیا به افتخارات بزرگی رسیده و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس دارد تا پرسپولیس را در دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان همراهی کند، خاطر نشان کرد: ‌ خوشبختانه در دو بازی اخیری که در ترکیب اصلی قرار داشتم مربیان از عملکردم راضی بودند و اگر در بازی برگشت در عربستان هم فرصت بازی پیدا کنم سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را داشته باشم. البته خیلی مهم نیست که من در بازی با الهلال در ترکیب اصلی باشم یا نه، بلکه مهم موفقیت تیم در این بازی است.

علیپور همچنین شانس صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را بالا دانست و افزود: ما شانس زیادی برای خود در بازی برگشت قائل هستیم و هیچ ترسی هم از تیم الهلال نداریم. وقتی در بازی رفت برنده شدهایم، دلیل ندارد برای بازی برگشت استرس داشته باشیم. در حقیقت الهلالیها باید استرس داشته باشند که باید جلوی هوادارانشان بازی باخته را جبران کنند. قطعاً کادرفنی ما برای این بازی تمهیدات خاصی اندیشیده است و انشاءالله با دعای خیر هواداران دستپر از عربستان بر میگردیم.