ستاره جوان به پرسپولیس بازمیگردد

به گزارش افکارنیوز، سه فصل قبل، فرشاد احمدزاده از پارسه راهی پرسپولیس شد. بازیکنی که پیش‌تر برای تیم جوانان توپ زده بود.

احمدزاده در پرسپولیس، تنها ۱۹ سال داشت که بازی کرد. او البته هرگز به ترکیب اصلی نرسید و فقط دقایقی کوتاه برای تیم مانوئل ژوزه و یحیی گل‌محمدی به میدان رفت!

احمدزاده را برای لیگ سیزدهم، پرسپولیس خیلی آسان از دست داد. او وقتی بی‌علاقگی پرسپولیس را دید، برای بیشتر بازی کردن راهی تراکتورسازی شد. احمدزاده با یک تیر دو نشان زد. او به تبریز رفت تا ابتدا بازی کند و سپس خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد.

برای احمدزاده، انتخاب تراکتورسازی عجین شد با حضور مجید جلالی. مربی باتجربه‌ای که علاقه‌مند در استفاده از بازیکنان جوان شهره است. او به احمدزاده بازی داد و این هافبک تکنیکی آهسته آهسته به ترکیب اصلی تراکتورسازی رسید.



سپس با اخراج جلالی، تونی اولیویرا روی نیمکت تراکتورسازی نشست. یک مربی پرتغالی که علاقه فراوانی به بازیکنان تکنیکی داشت. احمدزاده در زمان مربیگری اولیویرا به بازیکنی کلیدی در ترکیب تراکتورسازی تبدیل شد. او آنقدر فوق‌العاده ظاهر شد که نقشی اساسی در قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی داشت.



احمدزاده برای لیگ چهاردهم نیز برای تراکتورسازی بازی کرد. ماحصل حضور او، نایب قهرمانی در لیگ برتر بود و البته دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش.



احمدزاده که حالا یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی است، برای لیگ پانزدهم ناچار است به پرسپولیس برگردد و با پیراهن این تیم بازی کند. از قرارداد سه ساله فرشاد احمدزاده با پرسپولیس، تنها یک سال آن سپری شده و دو فصل دیگر از آن باقی مانده است.



احمدزاده درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: «وقتی به پرسپولیس آمدم قرارداد سه ساله بستم. یک فصل را با پیراهن پرسپولیس در لیگ دوازدهم بازی کردم و سپس به تراکتورسازی رفتم. خدمت سربازی‌ام را در تبریز گذراندم و حالا طبق قانون بازیکن پرسپولیس هستم. دو سال قرارداد دارم و این پرسپولیس است که باید برای من تصمیم بگیرد.»



پیش‌بینی احمدزاده از آینده‌اش چیست؟ در پرسپولیس بازی می‌کند یا تراکتورسازی؟ یا یک تیم دیگر؟ برای او هنوز چیزی مشخص نیست: «معلوم نیست که فصل بعد برای چه تیمی بازی می‌کنم. فعلا نه تراکتوری‌ها با من تماس گرفته‌اند و نه پرسپولیسی‌ها. الان در این باره نمی‌توانم حرفی بزنم چون واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد!»



فرشاد احمدزاده اگر به پرسپولیس برگردد و پیراهن این تیم را بپوشد می‌تواند یکی از بهترین‌ تازه‌واردهای سرخ‌ها باشد. بازیکنی که البته نمی‌تواند در سبد خریدها جا بگیرد، چون بازیکن پرسپولیس است و تحت قرارداد این تیم.



احمدزاده اگر در پرسپولیس بماند و رضایتنامه‌اش برای تراکتورسازی و هیچ تیم دیگری صادر نشود، قادر است بسیاری از مشکلات این تیم را در کناره‌های رو به جلوی زمین حل کند.



حضور بازیکنی تکنیکی در یک سوم هجومی پرسپولیس از نان شب برای این تیم واجبتر است به خصوص که این بازیکن نیازی به ریخت و پاش و دریافت رضایتنامه ندارد.