اصلاً از برانکو ناراحت نیستم

به گزارش افکارنیوز، علی علیپور در مورد شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال تیم قدرتمندی بود و می‌دانستیم با چه حریفی بازی داریم. ما این تیم را در تهران شکست داده بودیم اما بازی کردن در ریاض بسیار دشوار بود.

وی ادامه داد: خستگی و معطلی در فرودگاه ما را اذیت کرد. این مسئله و قدرت زیاد الهلال دست به دست هم دادند تا مقابل این تیم شکست بخوریم. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم تا بتوانیم الهلال را شکست دهیم اما این اتفاق رخ نداد. حتماً تقدیر ما اینطور بوده کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا مقابل الهلال از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نداشته است، خاطرنشان کرد: این مسئله کاملاً به سرمربی ارتباط دارد. حتماً برانکو صلاح دیده این کار را انجام دهد و من هم اصلاً ناراحت نیستم. شاید برانکو در ذهنش نقشه‌هایی داشته که من و بقیه از آن اطلاعی نداریم.

علیپور در خصوص اینکه آیا فصل بعد هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، گفت: من با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارم و در اختیار باشگاه هستم، حالا هرچه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل بعد پیشنهاد خارجی دارد، اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و من هم در حال استراحت کردن هستم. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ میدهد. البته باید بگویم که برای هواداران خودِ باشگاه و تیم پرسپولیس مهم است. پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که به بازیکن خاصی متکی نباشد.