جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد

به گزارش افکارنیوز، ماجرا به چند روز قبل برمی‌گردد. شنیدیم پس از اتمام بازی با الهلال که به شکست ۳ بر صفر پرسپولیس انجامید، محمدحسین نژادفلاح در فرودگاه ریاض رفت کنار مهدی طارمی نشست.

گویا قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس رو به مهدی طارمی کرده و به او می‌گوید: «من ۱۵۰ میلیون تومان به قراردادت اضافه کردم که به درد تیم بخوری و این جوری بازی کردن و اخراج شدن به درد من نمی‌خورد و…!»
جوان بوشهری که اصولاً آدم کم‌حرفی است در تمام این مدت سکوت کرده و سرش را پایین انداخته بود اما به شدت دلخور و ناراحت شد.

مهدی طارمی همان لحظه تصمیم خود را گرفت که با این وضعیت در پرسپولیس نماند بهتر است. شماره ۱۷ پرسپولیس به قدری ناراحت بود که بلافاصله پس از رسیدن به تهران راهی بوشهر شد. او به دوستان نزدیک خود گفته است با این شرایط در پرسپولیس نمی‌ماند و حتی حوصله ندارد در تهران بماند!

قرار است این بازیکن روز یک‌شنبه به تهران بیاید و با صلاحدید کارلوس کروش به اردوی تیم ملی ملحق شود. با این حساب مهدی طارمی را باید اولین جدا شده پرسپولیس در فصل آتی دانست. این بازیکن سه پیشنهاد از ترکیه، لخویای قطر و القادسیه کویت دارد البته طارمی از یکی از تیم‌های هلندی هم پیشنهاد داشت که به دلیل پیشنهاد مالی سران این باشگاه، منتفی شد.

گفته می‌شود لخویای قطر مبلغ ۷۵۰ هزار دلار و القادسیه کویت یک میلیون و دویست ‌هزار دلار به طارمی پیشنهاد داده‌اند که به احتمال فراوان مهاجم پرسپولیس به لیگ کویت می‌پیوندد.

نکته: شاید جالب باشد بدانید مهدی طارمی در گفت‌وگو با یکی از نزدیکانش گفته است در ایران فقط دوست دارد برای پرسپولیس بازی کند اما شرایط فعلی و برخورد مسئولان این باشگاه باعثشده که اگر از مالدیو هم پیشنهاد داشته باشد، می‌رود!

مهاجم پرسپولیس اولین بازی لیگ پانزدهم را از دست داد
مهدي طارمي، مهاجم تيم پرسپوليس در اولين بازي رسمي آتي تيمش در ليگ پانزدهم محروم خواهد بود. با توجه به اينكه طارمي در ديدار برگشت مرحله يكهشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اخراج شده اين بازيكن در اولين بازي رسمي بعدي باشگاهي از همراهي تيمي كه فصل آينده با آن قرارداد خواهد داشت محروم ميشود. با توجه به اينكه تيم پرسپوليس از رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شده، طبق ماده ۳۸ پاراگراف ۲ بند C از آييننامه انضباطي كنفدراسيون فوتبال آسيا در اولين مسابقه رسمي باشگاهي اين محروميت اعمال خواهد شد. بنابراين اگر طارمي در ليگ پانزدهم به پيشنهادات خارجياش پاسخ منفي بدهد و در پرسپوليس بماند، اولين بازي ليگ آينده را به خاطر محروميت از دست ميدهد.