به خاطر مشکلات مالی از تیم ملی استعفا دادم

به گزارش افکارنیوز، امیر حاج‌قاسم بعد از حضور محمد خاکپور در تیم ملی فوتبال امید به عنوان مربی بدنساز تیم ملی امید انتخاب شد و کارش را آغاز کرد.

بعد از صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک حاج‌قاسم به خاطر مسائل مالی از سمت خود در تیم ملی امید استعفا داد.

قرارداد اولیه حاج قاسم طبق آنچه فدراسیون در نظر گرفته بود دو میلیون تومان بوده که البته بعدا اعلام شد تا ۵ میلیون تومان افزایش پیدا می کند. جالب است که نام او را برای سفر فردای تیم امید به ترکیه هم رد کرده اند.

امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز تیم ملی امید که از سمت خود کناره‌گیری کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دلایل تصمیم خود گفت: در ابتدای صحبت‌هایم باید از دوست خوبم آقای محمد خاکپور تشکر کنم و همچنین از برادر عزیزم جناب آقای حبیب کاشانی مدیر محترم تیم ملی قدردانی کنم که خیلی تلاش کردند که تیم ملی امید فوتبال ایران به موفقیت برسد.

وی افزود: من این تصمیم را گرفتم چون مسائل و اختلافات مالی زیادی وجود داشت و به همین دلیل دیگر قادر به همکاری با تیم ملی امید نیستم اما برای دوستان خوبم از جمله آقای خاکپور کاشانی و سایر عزیزان و همچنین تیم ملی امید ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

حاجقاسم در خصوص اینکه آیا فقط مشکلات مالی در این تصمیم دخیل بود، گفت: این تصمیمی بود که من گرفتهام و به همین دلیل نظراتم را گفتم ولی بیش از این نمیخواهم توضیح بدهم و امیدوارم تیم ملی در ادامه راه موفق باشد.