برای حضور در لیگ برتر ۷میلیارد بودجه داریم

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا عباسی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره وضعیت سیاه جامگان برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: ما سال گذشته با بودجه حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیونی به لیگ برتر صعود کردیم اما امسال برای لیگ برتر بودجه ۷ میلیاردی در نظر گرفتیم تا جایگاه خودمان را در لیگ تثبیت کنیم.

وی درباره وضعیت کادرفنی این باشگاه افزود: با تمام وجودم از عملکرد مهاجری رضایت دارم. امیدوارم که بتوانیم با این مربی ادامه دهیم و اتفاقا دیروز نیز جلسه ای را داشتیم. مهاجری در این جلسه خواسته های معقولی را مطرح کرد. البته قطعا هر مربی در طول دوران حرفه ای اش می تواند به باشگاههای متمول تری برود.

مدیرعامل سیاه جامگان تصریح کرد: البته مهاجری گفت که با تمام وجود حضور دارد و اصلا بحثمالی را هم مطرح نکرد اما او پیشنهادات خوبی دارد که می تواند به آنها نیز فکر کند. به خاطر مضیقه مالی که داریم، دستش او را باز گذاشتیم. قرار است مهاجری امروز به ما جواب بدهد.

عباسی همچنین در خصوص اینکه این تیم از بودجه دولتی استفاده می کند یا خیر، گفت: ما قانون مدار هستیم و از چند سال قبل چنین بحثی را داشتیم که از بودجه دولتی اصلا استفاده نکردیم. حمایت معنوی دولتی هم نداریم، چه برسد به مالی. متاسفانه ما در شهر خودمان غریب هستیم، به طوری که نقطه ضعف ها را در بوق و کرنا می کنند اما به ما هیچ کمکی نمی شود. ما باید خارج از فوتبال درآمد کسب کنیم. از این فوتبال پولی در نمی آید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چند درصد تیمش را حفظ می کند، گفت: این نظر مهاجری است اما فکر می کنم ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم حفظ می شوند و بقیه هم از تیمهای دیگر انتخاب می شوند. اصلا برای جذب بازیکنان اسمی برنامه ای نداریم. کارخانه بازیکن سازی ابومسلم در باشگاه ما تکرار می شود و می خواهیم مثل سالهای درخشان ابومسلم باشیم.