دو راهی عجیب و غریب برای انتخاب سرمربی

به گزارش افکارنیوز، این طور که از شواهد پیداست مسئولان استقلال دچار سردرگمی و یک دو راهی عجیب و غریبی برای انتخاب سرمربی شده اند.

امروز نتیجه مذاکرات باشگاه استقلال با استیماچ کروات به نظر خیلی پیچیده نبوده و ظاهرا همه چیز برای توافق مهیا بوده است اما آنچه بهرام افشارزاده را برای نهایی کردن این قرارداد بر سر دوراهی گذاشته یکی تامین منابع مالی بوده که اکنون حساب استقلال برای پرداختی در نقل و انتقالات صفر است و دوم اینکه نظر وزارت ورزش هنوز بابت استخدام این مربی مشخص نیست.

هر چند در این دو سه روز اخیر بر شایعات افزوده شده و می گویند تمامی این اسامی خارجی بازی بیش نیست و امروز و فرداست که پرویز مظلومی به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب می شود اما هنوز بهرام افشارزاده نتوانسته تصمیم قاطعی بگیرد.

در حالی که عده ای می کوشند به هر طریقی حتی از طریق ارسال نامه ای به حراست وزارت ورزش مبنی بر اینکه استیماچ مشکل اخلاقی برای حضور در ایران دارد تا راه را برای حضور مربیان داخلی فراهم کنند با این حال همه چیز به امشب یا فردا موکول شده است.

مسئله اینجاست که اگر وزارت ورزش هیات مدیره انتخاب کرده و سجادی هم بارها اعلام کرده امور این باشگاه به عهده خودشان است چرا افشارزاده برای انتخاب سرمربی باید منتظر تایید وزیر و سجادی باشد؟

اگر هیات مدیره استقلال به این نتیجه رسیده که مربی خارجی مدنظر و مورد مذاکره شده گزینه خوبی است این همه دست دست کردن برای چیست؟ اگر بناست مربی ایرانی هدایت استقلال را برعهده بگیرد پس این همه معطلی و حضور مربی خارجی و هزینه برای این طور سفرها برای چیست؟

انتهای پیام/خ