چهار میلیاردی در استقلال

به گزارش افکارنیوز، عباس کوردنوری از گذشته که نزدیک به هشت سال مدیرعامل آبی‌پوشان بوده است صحبت کرد تا استقلال این فصل و رقم قرارداد بازیکنان جدید که او اعتقاد دارد برخی‌ها از آنها قرارداد میلیاردی دارند.



اظهارات کردنوری را در ادامه بخوانید:

* از شرایط استقلال در نقل و انتقالات و روند آماده‌سازی تیم رضایت دارید؟

- خوشبختانه در باشگاه استقلال وظایف تعریف شده است و همکاران به بهترین شکل وظایف خود را انجام می‌دهند. تا این لحظه خوشبختانه به اهداف خود نزدیک هستیم.



* مصاحبه فتح الله زاده را دیدید؟

- خیر. چه اظهارنظری داشته‌اند؟!



* گفته مظلومی با این تیم و شرایط استقلال قهرمان نمی‌شود؟

- فتح الله زاده از نگاه خود حرف زده است. مهم این است که ما از شرایط تیم راضی هستیم و برنامه آماده‌سازی استقلال برای فصل پیش رو همچنان ادامه دارد. تلاش مجموعه استقلال سربلندی این نام و هواداران است.



* حالا چه عاملی رضایت شما را جلب کرده،

- یکی از اهداف اصلی استقلال جوان کردن تیم است و هدف بعدی عوض کردن دیدگاه بازیکنان و هماهنگ شدن آنها با کادر فنی جدید. بازیکنان چند سال با سرمربی دیگری کار کرده‌اند و حالا باید به شکلی خود را آماده و هماهنگ کار کردن با مظلومی کنند. علاوه بر این همانطور که گفتم استقلال باید جوان شود و نیاز به پوست انداختن داشت. در مجموع از شرایط تا این لحظه راضی هستیم.



* با بازیکنی قرارداد نجومی هم امضا کرده اید؟

-(باخنده) خیر بازیکن نجومی نداشتیم اما به دروغ برخی خبر از قراردادهای میلیاردی می‌دهند.



* یعنی باور کنیم استقلال بازیکن میلیاردی برای فصل آینده ندارد؟!

- ما تعیین بودجه کردیم و با این بودجه باید بازیکن جذب شود حال یا می‌خواهند با فلان بازیکن میلیاردی قرارداد امضا کنند یا زیر این مبلغ هزینه شود.



* رحمتی که دیگر قراردادش میلیاردی است؟

- چند بازیکن میلیاردی مثل رحمتی داریم.



* نمی‌گویید چند نفر؟ تعداد آنها به انگشتان دو دست می‌رسد؟

- خیر خیلی کمتر از اینها است. سه الی چهار نفر قرارداد میلیاردی خواهند داشت.



* وضعیت نکونام و تیموریان به کجا کشیده؟

- هر دوی آنها نام بزرگی هستند و آن طور که من دیدم فکر می‌کنم مظلومی خواهان جذب نکونام و تیموریان است. نکونام شرایط خاص خود را دارد زیرا با اوساسونا یک فصل دیگر قرار دارد. تیموریان هم پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه‌ام صلال دارد در چند روز آینده وضعیت این دو بازیکن مشخص خواهد شد.



* با جدایی بازیکنی مثل صادقی که دوازده سال در این تیم بازی کرده بود موافق بودید؟

- این دیگر به وظایف سرمربی بازمی‌گردد. امیرحسین از نوجوانی تا حالا که کاپیتان استقلال شده بود در مکتب استقلال رشد پیدا کرد. او مدیون استقلال است و خود او هم مزد تلاش و کوشش فراوان خود را گرفت تا به اینجا رسید. او از خانواده استقلال است و هیچ زمان از خانه خود دور نمی‌شود حتی حالا که قرار است به تیم دیگری برود.



* استقلال فعلی با تیمی که سال‌های نه چندان دور مدیرعامل آن بودید چه تفاوتی پیدا کرده است؟

- فرق که از زمین تا آسمان است. آن موقع فوتبال ما آماتور بود. برای هزینه زمین تمرین یا ما از هواداران پول می‌گرفتیم یا خود بازیکنان هم هزینه می‌کردند. من از سال ۵۸ تا ۶۷ مدیرعامل استقلال بودم و توانستیم سه قهرمانی در باشگاه‌های تهران و اولین قهرمانی در لیگ کشور را به دست آوریم. یادش بخیر. تیم را از هر نظر آماده کردیم و تحویل مدیران جدید دادیم که قهرمان آسیا شد. در آن قهرمانی هم من به سهم خود شریک هستم.



* به عنوان آخرین سئوال هر روز درباره حضور جلال حسینی در استقلال اخبار زیادی به گوش می‌رسد حقیقت موضوع چیست؟

- تا آنجا که من اطلاع دارم مظلومی او را میخواست اما به دلیل مسائل مالی مذاکرات با حسینی به بنبست رسید. برای او آرزوی موفقیت میکنم.