با مشورت با دایی به این تیم آمدم

به گزارش افکارنیوز، محمدحسین کنعانی زادگان در رابطه با شرایط این روزهای خود پس از حضور در اردوی تیم ملی گفت: در حال حاضر در انزلی به سر می برم، تمرینات مان هنوز آغاز نشده چون سرمربی نداریم اما اعلام کردند از فردا تمرینات را با حضور بزرگترهای تیم همچون پژمان نوری آغاز خواهیم کرد، البته در حال حاضر هم بچه ها به صورت انفرادی مشغول بدنسازی هستند.

وی ادامه داد: من هم در حال حاضر چند روزی است به فیزیوتراپی می پردازم، بعد از بازی های لیگ در اردوهای تیم ملی حاضر بودم و کمی دچار اسپاسم عضلانی شدم که با فیزیوتراپی می توانم این مشکل را برطرف کنم.

مدافع انزلی چی ها ادامه داد: در حال حاضر همه منتظر هستیم تا سرمربی جدید ملوانی ها مشخص بشود، کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات لیگ باقی مانده است و امیدوارم سرمربی تیم ما هم هرچه سریعتر مشخص شود و بتوانیم با چند بازی دوستانه خودمان را به مسابقات برسانیم. از طرفی امیدوارم مالکیت جدید ملوان بتواند تیم را کمک کند تا به جایگاه واقعی اش نزدیک شود، مردم این شهر برای فوتبال جانشان را هم می دهند، جایگاه این تیم واقعا این رتبه ای نبود که سال پیش به دست آورد.

کنعانی در ادامه راجع به احتمال سرمربیگری علی دایی در این تیم گفت: من در پرسپولیس هم شاگرد علی آقا بودم، وقتی هم از پرتغال آمدم سرباز شدم و دیگر نتوانستم در خدمت ایشان باشم، برای انتخاب تیمی که در آن به خدمت سربازی بپردازم هم رفتم و با آقای دایی مشورت کردم و ایشان گفتند با توجه به جمیع شرایط به ملوان برو، بدون شک موفق می شوی که من هم آمدم و خدا را شکر همانطور که دیدیم این اتفاقات خوب در انزلی برای من افتاد و توانستم پیشرفت کنم. بنابراین امیدوارم آقای دایی به انزلی بیایند چرا که یکی از افرادی است که من به وی مدیون هستم.

وی در پایان گفت:امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف سرمربی مشخص شود و برنامه مان را بدانیم، در ضمن لازم می دانم از همه اعضای کادرفنی ملوان همچون آقایان قدیربحری و حبیبی و بقیه دوستان تشکر کنم که همه فصل در فکر آماده نگه داشتن بازیکنان این تیم هستند. وظیفه خودم می دانم از همهاین عزیزان ممنون باشم.