به گزارش افکارنیوز، اول گفتند رحمتی شرط گذاشته فروزان و طالب‌لو نباشند،

بعد عنوان شد به خاطر کاپیتانی رحمتی در استقلال، مظلومی نام صادقی و عنایتی را در لیست مازاد قرار داده و حتی هاشم بیک‌زاده هم به توصیه رحمتی در لیست فروش قرار گرفته است. از آنجایی که مظلومی ابتدا گفت هاشم را نگه می‌دارد و بعد بیک‌زاده را نخواست، این شایعه هم قوت گرفت. شایعه بعدی به نیامدن جواد نکونام برمی‌گردد که می‌گویند نامش در لیست خرید مظلومی بود و بعد از مشورت با رحمتی، سرمربی استقلال قید جذب او را زد… این پایان کار نبود و حتی جذب امین حاج‌محمدی هم به نام رحمتی نوشته شد.

باورکردنی نیست اما اغلب هواداران استقلال هم تصور می‌کنند «استقلال مظلومی» را سیدمهدی رحمتی می‌بندد و اوست که در مجموعه آبی حق انتخاب دارد و فراتر از یک کاپیتان، نه تنها تصمیم‌سازی می‌کند بلکه تصمیم می‌گیرد چه کسی به استقلال بیاید و نیاید. آخرین شایعه‌ها هم حاکی از آن است که سیدمهدی رحمتی زمینه‌ساز حضور سیدجلال در استقلال شده و می‌خواهد برای تقویت خط دفاع مجموعه آبی، این مدافع ملی‌پوش را به استقلال بیاورد اما رحمتی در قبال تمام این شایعات سکوت اختیار کرد. دیروز پرویز مظلومی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی این شایعات را کذب محض دانست ولی رحمتی هنوز در موضع سکوت قرار دارد!

با اين همه به نظر ميرسد همين شايعات سرانجام رحمتي را به واكنش واميدارد. به خصوص كه ديروز برخي سايتهاي خبري ادعا كردند رحمتي براي آنكه آمار كلينشيتهاي خود را بالا ببرد، حاجمحمدي و سيدجلال كه رفقاي صميمياش هستند را به استقلال ميآورد و احتمالاً از آنها ميخواهد داخل محوطه جريمه بمانند كه در اين صورت استقلال ليگ برتر پانزدهم نيز مثل پيكان ليگ برتر چهاردهم در نيمه خودي بازي ميكند و آمار گلهاي زدهاش به شدت پايين ميآيد... اين حرفها بالاخره رحمتي را به حرف واميدارد. البته دروازهبان شماره يك استقلال فعلاً مقاومت ميكند و حرفي نميزند. ديروز شنيديم رحمتي در يك محفل خصوصي گفته: چه حرفي بزنم؟ اين آدمها پشت سرم حرف ميزنند كه عصبيام كنند اما از لج آنها حرف نميزنم. قبلاً ميگفتند رحمتي شرط ميگذارد مربي گلرها بياورد و فلانقدر پيش بگيرد، حالا كه تنها برگشتم استقلال و حرف از پول نزدم، شايعات جديد ميسازند.