دایی سه میلیارد هم بخواهد ما می دهیم!

به گزارش افکارنیوز، داریوش بهشتی در خصوص وضعیت سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ملوان انزلی اظهار داشت: ‌ مصوبه و تاییدیه هیئت مدیره برای مذاکره با علی دایی را گرفتیم و از روز جمعه با این مربی وارد مذاکره شدیم.

وی افزود: شب گذشته نیز با دایی صحبت‌هایی انجام داده و به توافق اولیه رسیدیم. دایی یکسری برنامه‌ها و خواسته‌هایی دارد و قرار است شرایط را بررسی کند و به ما پاسخ نهایی را بدهد. در کلیات با دایی به توافق رسیده‌ایم و تنها دایی است که یکسری برنامه‌ها و شرایط دارد که برای وی مهیا باشد.

مالک باشگاه ملوان انزلی با تاکید بر اینکه با دایی به توافقات اولیه رسیده است، عنوان کرد: من هم نگران شرایط ملوان هستم و باید قبول کنیم که کسی در این شرایط نمی‌پذیرد مسئولیت این باشگاه را بپذیرد چون آبروی شخص در میان است. بنا به دلایلی زمان برای ملوان از دست رفت اما سعی خواهیم کرد بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کنیم.

بهشتی در پاسخ به این سوال که آیا دایی به او لیستی ارائه کرده است، گفت: دایی لیستی هنوز به ما نداده است، اما در مورد بودجه صحبت‌هایی شده است. من با بازیکنی وارد مذاکره نشدم چرا که نمی‌توانم بدون اینکه سرمربی بگوید با بازیکنی صحبت کنم. برخی بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده و اگر بگویم در تمرینات شرکت کنید، ممکن سرمربی فصل آینده بگوید این بازیکن را نمی‌خواهد. بنابراین نمی‌خواهم در مسائل فنی دخالت کنم.

وی در مورد اینکه چقدر دایی را سرمربی تیم ملوان می‌داند، گفت: به حضور دایی خیلی خوشبین هستم چرا که اگر نظرش نبود پای میز مذاکره با ما نمی‌نشست. خواسته او این است که شرایط را برای حضورش در ملوان فراهم کنیم.

بهشتی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم درباره شایعه پیشنهاد سه میلیاردی علی دایی برای حضور در ملوان تصریح کرد: به اعتقاد من علی دایی قیمت ندارد اما وی در مورد تنها مسئله ای که صحبت نکرد پول بود. با این وجود ما مشکلی برای مبلغ درخواستی‌اش نداریم و اگر حتی سه میلیارد هم درخواست بدهد به او می‌دهیم. تنها خواسته ما این است که دایی سرمربی ملوان باشد.

بهشتی در پاسخ به این سوال که هدفش از حضور در باشگاه ملوان چیست، عنوان کرد: دنبال کارهای اقتصادی هستیم و میدانیم ملوان برندی است که دارای زیرساختار است.