بازی سه سر باخت پرسپولیسی ها برابر آقای میلیاردر!

به گزارش افکارنیوز، پس از آن که مزایده باشگاه پرسپولیس برگزار شد و وزارت ورزش به عنوان یکی از حاضران در هیئت واگذاری اهلیت استیل آذین به مالکیت حسین هدایتی برای خرید باشگاه پرسپولیس را تایید نکرد، عابربانک سرخ ها اعلام کرد دیگر کاری به فوتبال ندارد و پول هایش را صرف تهیه جهیزیه برای ازدواج جوانان می کند!

از آن زمان تاکنون باشگاه پرسپولیس راه خود را رفت و هدایتی هم کاری به آن نداشت تا این که فصل نقل و انتقالات با حواشی کم نظیری آغاز شد و با حضور ضعیف باشگاه پرسپولیس در آن تماشاگران این تیم یک هفته کامل را در تجمع برابر ساختمان این باشگاه به سر بردند.

ناتوانی باشگاه پرسپولیس در جلب رضایت و خرید بازیکنان گران قیمت نگرانی هواداران این تیم را چند برابر کرد تا جایی که آنها دوباره دست به دامن هدایتی شدند و در صفحه اجتماعی او هزاران پیام درخواست برای کمک به پرسپولیس ارسال کردند.

پاسخ هدایتی به این پیام ها یک مطلب کوتاه در صفحه شخصی مدافع تیم ملی عراق بود: اگر مایل به پیوستن به پرسپولیس هستید من مبلغ مورد اختلاف شما با باشگاه پرسپولیس را پرداخت خواهم کرد.

همین پیام هدایتی در صفحه شخصی ضرغام اسماعیل مدافع چپ عراقی موجی از شادی را در میان محافل هواداران پرسپولیس درپی داشت و فشاری بیش از گذشته را به مسئولان باشگاه وارد کرد.

عکس العمل اولیه مسئولان باشگاه به این پیشنهاد چندان خوشایند نبود و مسئولان این تیم اعلام کردند بهتر است کمک ها از طریق اسپانسر به باشگاه صورت گیرد و در نهایت مقرر شد این پیشنهاد در جلسه هیئت مدیره مورد بررسی قرار گیرد.

حالا پرسپولیس در برابر پیشنهاد هدایتی سه راه بیشتر پیش رو ندارد. اول اینکه پیشنهاد او برای تقبل مبلغ اختلافی درخواست ضرغام و پیشنهاد باشگاه را بپذیرد و با این پذیرش مهر تاییدی بر اهلیت هدایت پرسپولیس توسط هدایتی بزند و مخالفت مسئولان با واگذاری باشگاه به او را زیر سوال ببرد.

دوم اینکه با پیشنهاد هدایتی مخالفت کنند و از خیر جذب ضرغام اسماعیل به خاطر مبلغ بالای درخواستی بگذرند که بدترین انتخاب ممکن است و خشم بیش از پیش هواداران را به دنبال خواهد داشت.

راه آخر در برابر مسئولان پرسپولیس این است که برای حفظ وجهه خودشان در برابر هدایتی سر کیسه را شل کنند و شخصا مبلغ درخواستی ضرغام را پرداخت کنند تا هم جواب هواداران را بدهند هم دست رد به بخشش هدایتی بزنند.