گرانقیمت ها در استقلال

به گزارش افکارنیوز، پیش از ظهر دیروز خبر آمد که منصور پورحیدری به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده و این در حالی بود که چند روز قبل عباس کردنوری خبر از مدیرفنی شدن او هم داده بود به همین خاطر بعد از ظهر یک‌شنبه گپ کوتاهی با پورحیدری زدیم.

حالا دیگر سرپرست استقلال هستید.
یک‌سری صحبت‌هایی شد، حرف‌هایی هم از قبل زده‌ایم اما هنوز چیزی قطعی نیست.

چرا؟
ببینید قبلاً گفته‌ام و بازهم می‌گویم کمک به استقلال وظیفه من است. نه فقط من بلکه وظیفه همه است. قطعاً به استقلال کمک می‌کنم. هرکاری از دستم بربیاید دریغ نمی‌کنم اما در آلومینیوم اراک هم پست دارم. آنجا مدیرفنی هستم. مدیران آن باشگاه هم انسان‌های شریفی هستند و برای موفقیت تیم‌شان برنامه‌ریزی طولانی‌مدت انجام داده‌اند. باید طوری برنامه‌ریزی کنم که به هیچ‌کدام از دو تیم لطمه وارد نشود. من به لحاظ انسانی مسئولم و نباید طوری شود که به هیچ‌کدام از تیم‌ها لطمه وارد شود. البته خوشبختانه وقت کافی تا شروع لیگ داریم و می‌‌شود مسائل را حل کرد.

عباس کردنوری در مصاحبه با خبرورزشی از شما به عنوان انتخاب اول برای مدیریت فنی استقلال هم یاد کرده است.
بحثبر سر این هم بوده است. بابت مدیرفنی مشکلی وجود ندارد. من هرچه تجربه داشته باشم در اختیار تیم می‌گذارم. بابت مدیریت فنی مشکلی وجود ندارد اما در مورد سرپرستی باید هماهنگ کنم چون وقت بیشتری می‌گیرد و باید داستان اراک را هماهنگ کنم.

بعد از جذب مهدی رحمتی، طرفداران استقلال در انتظار خبری در مورد استقلالی شدن جلال حسینی و آندرانیک تیموریان هستند. این دو می‌آیند؟
شرایط آنها متفاوت است. اول از هر چیز باید بگویم که هر دو نفر در لیست استقلال هستند و چون آقای مظلومی نام‌شان را داده، هر دو را می‌خواهیم اما اوضاع را باید از تمام ابعاد دید. تیموریان پیشنهاد قطری دارد اما اگر با آنها بنا بر هر دلیلی توافق نکند، استقلال انتخاب اول او در ایران است. در رابطه با جلال حسینی هم با او مذاکره کرده‌ایم اما هنوز چیزی قطعی نیست. کار با او همچنان درکش و قوس است.

فکر نمی‌کنید در این فصل در خط دفاع به مشکل برمی‌خوردید؟
نفراتی که داریم در عین جوانی می‌توانند کمک‌حالمان در روزهای حساس باشند.

علی فتح‌ا…زاده طی مصاحبه‌ای مدعی شده که استقلال در این فصل هم سهمیه آسیایی نمی‌گیرد.
فتحا...زاده استقلالي است. او براي تخريب استقلال حرف نميزند. اگر چيزي ميگويد براي اين است كه دلش ميسوزد و نميخواهد استقلال را ناكام و طرفداران را ناراحت ببيند. البته تمام تلاش ما اين است كه تيم خوبي ببنديم. حالا شايد حرف زدن از قهرماني در اين برهه كمي زود باشد اما به نظرم اگر نفراتي كه مظلومي ليست داده را جذب كنيم، تيم خوبي خواهيم داشت. گفتم كه حرف زدن در مورد قهرماني فعلاً زود است اما فراموش نكنيم كه استقلال ميليونها طرفدار دارد كه همواره تشنه كاميابياند بنابراين تحت هر شرايطي بايد براي قهرماني بسته شود چون مردم توقع موفقيت دارند كه البته توقع بر حقي هم است چون براي حمايت از اين تيم هيچ توقعي ندارند.