دو موضوعی که خون کرار را به جوش می آورد

به گزارش افکارنیوز، اوضاع و احوال این روزهای استقلال چطور است؟
از چند روز قبل تمرینات استارت خورد و به مرور با جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان قدیمی سر و شکل بهتری پیدا کرد. مسلماً در روزهای آینده اوضاع بهتر هم می‌شود و امیدواریم شروع و پایان خوبی در لیگ پانزدهم داشته باشیم.

از شنیدن فسخ قرارداد امیرحسین صادقی چه احساسی پیدا کردی؟
این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. من هم از روزی که به استقلال پیوستم، می‌دانستم یک روز باید جدا شوم. زندگی هم شروع و پایان دارد، چه برسد شغل و فوتبال.

حاج‌محمدی از نظر فنی می‌تواند جای صادقی را پر کند؟
جوان مستعد و باانگیزه‌ای است و ان‌شاءا… به تیم کمک می‌کند.

صحبت از جذب سیدجلال حسینی هم شده، مگر استقلال چند مدافع لازم دارد؟
سیدجلال از بهترین‌هاست و به هر تیمی کمک می‌کند. دوست دارم حسینی در استقلال باشد هم برای خودش خوب است، هم برای خط دفاعی.

در این صورت ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود و به خود مدافعان آسیب می‌رساند!
مهم قوی شدن تیم است، ما با هم رقابت و رفاقت می‌کنیم.

درون تیم‌تان درباره بازوبند کاپیتانی حرف و حدیثی هم هست؟
نه! خود ما ۲ سال قبل رأی‌گیری کردیم و سیدمهدی بیشترین رأی را آورد. امسال هم اکثر قریب به اتفاق بچه‌ها دوست دارند رحمتی کاپیتان باشد. کادرفنی هم این موضوع را اعلام کرد. هیچ ‌کدام از بچه‌ها دنبال کاپیتانی نیستند و به فکر موفقیت تیم هستند. رحمتی هم به عنوان کاپیتان بلد است چطور کار را جمع و جور کند.

جاسم کرار هم ماندنی شد. گویا در جمع بازیکنان استقلال با تو صمیمی‌تر است.
منتظریم کار ساخت هتل جاسم در نجف به اتمام برسد و همه تیم را یک هفته مهمان او کنیم. من با کرار رفیق هستم. پارسال سر میز غذا به من می‌گفت کاپیتان اجازه هست شروع کنیم! با عنایتی هم شوخی داشت و مثلاً می‌خواست سر به سر او بگذارد.

چرا این‌قدر حاشیه‌ساز است؟
کرار آدم آرامی است که در دو حالت عصبی می‌شود؛ اول زمانی که حق و حقوقش را طبق توافق مشخص شده ندهند، دوم وقتی که در زمین بدجور رویش خطا می‌کنند. آدمیزاد است و چند بار که کتک می‌خورد، عصبی می‌شود و اعتراض می‌کند.

تو هم در دربی از کوره در رفتی و محروم شدی.
بالاخره عصبی شدم! امیدوارم کمیته انضباطی این محرومیت را به حالت تعلیق درآورد، نمی‌گویم کامل لغو شود بلکه آن را معلق کنند. بالاخره بخشش از بزرگان است.

این استقلالی که می‌بینی می‌تواند در لیگ مدعی باشد؟
در ليگ چند تيم خوب مثل استقلال، سپاهان، نفت، فولاد، پرسپوليس، ذوبآهن و تراكتورسازي داريم. چند تيم هم هست كه خودشان نميدانند تكليفشان چيست. تيمهاي خوبي هم مثل سايپا و گسترشفولاد داريم كه مدعي قهرماني يا سقوط نيستند اما در مقابل استقلال انگيزه و انرژي دارند. نهايتاً خوشبين هستم سهميه آسيا بگيريم و اگر بتوانيم قهرمان شويم كه عالي خواهد بود.