مهاجم ۸۵۰ میلیونی استقلال مشتری نداشت!

به گزارش افکارنیوز، پرویز مظلومی باید از بین رضا عنایتی و آرش برهانی یکی را حفظ می‌کرد که انتخابش برهانی بود. شاید به این دلیل که آرش چند سال جوان‌تر از عنایتی است اما به هر حال آرش آقای گل سابق(!) هم امسال کار سختی برای فیکس شدن دارد چون اولا استقلال مهاجمان خوب و جوانی دارد در ثانی مظلومی می‌خواهد با روش ۱-۳ - ۲-۴ بازی کند.

در خط حمله استقلال و تا امروز نفراتی چون سجاد شهباززاده، بهنام برزای، جابر انصاری و محسن کریمی حضور دارند که باید آرش برهانی را هم به آن‌ها اضافه کرد.

طبعا اگر آرش بخواهد فیکس شود کار بسیار سختی دارد، هر چند مظلومی به او اعتماد دارد و اگر غیر از این بود اصلا آرش را حفظ نمی‌کرد و مثل عنایتی، صادقی و… او را هم رد می‌کرد.

خیلی‌ها می‌گویند برهانی در استقلال ماند اما باید در اکثر مسابقات نیمکت‌نشین باشد. فراموش نکنیم که او بهترین گلزن تاریخ استقلال است و افتخارات زیادی هم دارد.

البته آرش پیشنهاد خاصی هم از سایر تیمها نداشت و انگار بقیه هم میدانستند که برهانی دوست دارد در استقلال بماند و به تیم دیگری نمیرود. قرارداد پارسال آرش حدود ۸۵۰ میلیون تومان بود و باید دید امسال او با چه مبلغی در استقلال ماندنی میشود.