آغاز زلزله منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات

به گزارش افکارنیوز، خبر انتقال شواینی به منچستریونایتد از سوی هر دو باشگاه تایید شد و این هافبک ارزشمند آلمانی، از فصل بعد پیراهن یونایتد را به تن خواهد کرد تا به آرزویش که بازی تا سه سال آینده در سطح اول دنیا بود دست یابد.

یونایتدها با بستن گرانترین قرارداد ممکن با کمپانی آدیداس، حالا ارزشمندترین پیراهن را در میان سایر باشگاه دنیا در اختیار دارند. آدیداس سالیانه ۹۴ میلیون یورو به یونایتد پرداخت می کند؛ ضمن اینکه اسپانسر روی پیراهن باشگاه یعنی شورلت نیز ۵۴.۵ میلیون یورو سالیانه به یونایتد پرداختی خواهد داشت. طبق ادعای مدیران منچستریونایتد، آنها بودجه ای ۲۰۰ میلیونی برای خرید در بازار نقل و انتقالات در احتیار دارند.

پیش از شواین اشتایگر، ممفیس دیپای با رقم ۳۳ میلیون به عنوان یک وینگر با شم گلزنی بالا بصورت رسمی به یونایتد پیوسته بود.
همچنین بازیکنانی چون کلورلی، فالکائو و نانی، بصورت قطعی از این باشگاه جدا شده و فن پرسی نیز در آستانه جدایی قرار دارد. احتمال خروج دخیا و دی ماریا نیز بسیار بالا پیش بینی شده است. دخیا به رئال و دی ماریا به پاری سن ژرمن خواهند رفت.

یونایتد در حال حاضر تنها از ویلسون و رونی در خط حمله بهره می برد و فن خال به دنبال جذب یک مهاجم شاخص در بازار است. برای این منظور، توماس مولر، بیش از سایر گزینه ها مورد توجه سرمربی هلندی قرار دارد و طبق ادعای منابع انگلیسی، پیشنهادی بالغ بر ۷۰ میلیون یورو نیز به زودی به دست مدیریت بایرن مونیخ خواهد رسید.

شیاطین سرخ برای جایگزینی بازیکنی چون دخیا روی کیلور ناواس یا هوگو لوریس سرمایه گذاری کرده اند و از سوی دیگر، امیدوارند بتوانند تا پایان مهلت نقل و انتقالات، سرخیو راموس را نیز از رئال مادرید به خدمت بگیرند. تقریبا ۵۰ روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقیست و به نظر می رسد که طوفان یونایتد در این بازار در حال شروع شدن است.