او معتقد است فولاد با از دست دادن اين همه بازيكن آسيب خواهد ديد. گفتگوي سروش سعيدي را ميخوانيد.

با ملوان به توافق نهایی رسیدید.

بله صحبت های نهایی انجام شده است و فردا ساعت ۱۱ قرداد نهایی بسته می شود.

مدت قرارداد چقدر خواهد بود؟

من سرباز هستم و به مدت دو سال خدمت سربازی را در ملوان هستم. امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم

رفتن شما به فولاد ضربه نمی زند؟

من سال گذشته در این تیم ماندم تا در بازی های آسیایی به این تیم کمک کنم. اما فولاد بازیکن زیاد از دست داده و من هم از رفتنم ناراحت هستم اما فعلا سرباز هستم و موظفم این تیم را به مقصد یک تیم نظامی ترک کنم. امیدوار مسوولان فولاد بتوانند این تیم را خوب جمع کنند.

شما مشکل کارت معافیت هم داشتید؟

بله. قبلا هر کدام از هم تیمی هایم را می دیدیم که با شیرینی به تمرین این تیم می آمدند و می گفتند مشکل خدمتشان حل شده. آقایی به نام کعبی بود که هیچ ربطی به باشگاه نداشت و می گفت می تواند این مساله را قانونی حل کند. ما هم اشتباه کردیم به او اعتماد کردیم. پدرم یک و نیم سال سابقه رزم داشت و من امیدوار بودم بتوانم به کمک این مساله مدت خدمتم را کم کنم. اما فقط پول از دست دادم و همین جا از سردار باران چشمه تشکر می کنم که مشکل محرومیت ما را حل کردند. آن اتفاق فقط اشتباه ما از سر بی تجربگی بود.

عملکردتان در فولاد در فصلی که گذشت چه طور ارزیابی می کنید؟

اواخر ليگ مخصوصا جلوي پرسپوليس خوب بازي كردم اما پيش از آن با مصدوميت مواجه شده بودم و متاسفانه اسكوچيچ هم با من لج كرده بود و به من بازي نمي داد. هرچه پزشك تيم و خودم توضيح مي داديم قبول نمي كرد. همه مي دانند دراگان اسكوچيچ اگر با كسي لج كند ديگر كارش تمام است! اما از اين گذشته اسكوچيچ بسيار مربي خوبي است و بسيار مي تواند به تيم و به ليگ ما كمك كند.من بسيار از او سپاسگذار هستم.