به گزارش افکارنیوز، خسرو حیدری درباره احساسش نسبت به تولد فرزندش گفت: از همه کسانی که به من لطف داشتند و تبریک گفتند بسیار ممنون هستم. مدتی بود که روز شماری می کردم تا فرزندم به دنیا بیاد و امروز برای من روز بسیار مهمی است. هر چند امروز روز بسیار پر استرسی بود زیرا نگران سلامتی همسر و فرزندم بودیم اما خدا را شکر می کنم که هر دو سالم هستند. امیدوارم امسال پا قدم دخترم برای من خوب باشد و بتوانیم سال خوبی در استقلال داشته باشیم.

مدافع هافبک استقلال درباره شرایط استقلال در فصل جاری اضافه کرد: امسال نسبت به پارسال تیممان جوان تر شده است و جوانان خوبی به ما اضافه شدند و این موضوع باعثمی شود تا زمان زیادی برای جا افتادن این افراد در استقلال لازم باشد. در نیم فصل دوم سال گذشته نیز جوانان خوبی به تیم اضافه شدند که می توانند در کنار دیگر بازیکنان جوان ما به تیم کمک کنند. واقعا دو سال است که هواداران ما اذیت شدند و می خواهیم امسال این موضوع را جبران کنیم. باید در ابتدا استقلال را آسیایی کنیم زیرا هواداران ما به آسیایی بودن تیم محبوبشان عادت دارند و جای استقلال در آسیا خالی است و همچنین بعد از کسب سهمیه نیم نگاهی به جام قهرمانی نیز داریم.

حیدری درباره تجربه کار با پرویز مظلومی تصریح کرد: من چهار سال پیش نیز با مظلومی کار کرده ام و خاطره کسب فهرمانی جام حذفی را با وی در کارنامه ام دارم. اما خوب بد شانسی ما این بود که بعد از قهرمانی در جام حذفی بازی ها ادامه داشت و ما در لیگ و آسیا نتایج خوبی نگرفتیم و به خواسته هایمان نرسیدیم. ما در سال آخر آقای مظلومی یک قهرمانی داشتیم و توانستیم دربی های زیادی را ببریم که همین موضوع نیز یک پوئن مثبت است زیرا در حضور ایشان ما دربی ها را نخواهیم باخت.

وی افزود: در فصل جاری نیز آقای مظلومی ترکیب خوبی از جوانان و بازیکنان با تجربه ایجاد کرده است که امیدوارم چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ فنی سال خوبی را سپری کنیم. در دو سال گذشته حاشیه کم نداشتیم که باعثشده است استقلال ضربه های زیادی را متحمل شود اما تیم امسال به امید خدا تیم خوبی است و جوانان می توانند با اتکا به تجربه بزرگترهای تیم خوبی را بسازند.

حیدری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مشکلات استقلال در این فصل نیز پیراهن آبی را انتخاب کرد، اظهار کرد: من بعد از تیم ملی مدتی استراحت کردم و با هیچ تیمی مذاکره نکردم و فقط به استقلال فکر می کردم. هر چند استقلالی ها مشکلات زیادی داشتند و مطالبات زیادی از این تیم داشتم اما دوست داشتم در استقلال بمانم و اگر قرار باشد امثال من نیز از استقلال برویم این تیم خالی می شود. ما به هواداران مدیون هستیم و باید نتایج این دو سال را جبران کنیم. من بازیکن پایه های استقلال بودم و خودم را جزئی از خانواده استقلال می دانم و وظیفه خودم می دانستم که با هیچ تیمی مذاکره نکنم.

وی تصریح کرد: تنها دو جلسه با استقلال مذاکره کردم که یک بار مربوط به بررسی وضعیت مطالبات من بود و در بار دوم با مسئولین استقلال به توافق رسیدم و در تیم ماندگار شدم.

حیدری در پایان در صحبتی خطاب به هواداران استقلال گفت: ما این دو سال نتایج خوبی نگرفتیم اما حضور هواداران کمرنگ شده است. در شهرستانها بنا به دلایلی حمایت هواداران از ما بیشتر است اما در تهران گاهی به ورزشگاه می رفتیم و با سکوهای خالی رو به رو می شدیم که باعث می شد روحیه ما از بین برود. امیدوارم امسال هم ما بتوانیم توقعات هواداران را بر آورده کنیم و هم هواداران ما را حمایت کنند. آنها همیشه استقلال تیمی را در رتبه های بالا دیدند و نمی توانستند این جایگاه استقلال را ببینند و این موضوع طبیعی است. از هواداران می خواهم که امسال ما را تنها نگذارند. ما امسال تیم خوبی داریم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم تا توقع هواداران بر آورده شود.