بدهی ۴۶۸ میلیاردی باشگاه‌ها

به گزارش افکارنیوز، در خصوص دریافت مطالبات و بدهی‌های باشگاه‌های مختلف و همچنین آرای صادر شده توسط کمیته انضباطی، نشست‌های مشترکی بین علیرضا اسدی، دبیر فدراسیون فوتبال با مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر و اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی برگزار شد. با توجه به برگزاری این نشست‌ها میزان بدهی باشگاه‌های بدهکار در لیگ‌های مختلف از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال جهت اجرا به سازمان لیگ کشور اعلام شد.

طبق لیست اعلام شده ۱۳ باشگاه حاضر در لیگ برتر به ۲۰۵ نفر بدهکار بوده و باید در مجموع مبلغ ۱۹۷ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۱۲ ریال را پرداخت کنند.

در لیگ دسته اول هم هشت باشگاه به ۱۶۶ نفر بدهکار هستند و باید مبلغ ۱۶ میلیارد و ۲۶۸ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۴۷۸ ریال بپردازند. در رقابت‌های لیگ دسته دوم، ۱۷۰ نفر از ۱۶ باشگاه طلبکار بوده و مبلغ اعلام شده از سوی کمیته انضباطی ۹۴ میلیارد و ۸۰۳ میلیون و ۲۳۹ هزار و ۸۰۰ ریال است که باشگاه‌های مربوطه باید پرداخت کنند.

۱۱ باشگاه در لیگ دسته سوم به ۱۶۱ نفر بدهکار هستند و طبق اعلام کمیته انضباطی باید مبلغ ۷۵ میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۸۹ ریال بپردازند. در رقابت‌های لیگ بانوان دو تیم به ۹ نفر بدهکار بوده و مبلغ بدهی تعیین شده برای این دو باشگاه ۲۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است. طبق اعلام کمیته انضباطی ۱۴ باشگاه فعال در لیگ‌های استانی به ۱۲۹ نفر بدهکار هستند و باید مبلغ ۲۱ میلیارد و ۶۱ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۵۱ ریال بپردازند.

با توجه به این لیست و در مجموع ۶۴ باشگاه به ۸۴۰ نفر بدهکار هستند که باید مبلغ ۴۶۸ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۱۴ ریال به طلبکاران پرداختی داشته باشند.