وضعیت پرسپولیس نگران کننده است

به گزارش افکارنیوز، رضا شاهرودی در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و عملکردش در فصل نقل و انتقالات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرایط پرسپولیس کاملا واضح و مشخص بوده و مانند سال‌های گذشته نگران کننده است زیرا تا به امروز تنها توانسته ۴-۳ بازیکن جذب کند.


وی در رابطه با بازیکنان جذب شده به پرسپولیس افزود: بازیکنان چندان بدی جذب نشده‌اند اما امیدوارم بتوانند بازی‌هایی که در باشگاه‌های پیشین خود به نمایش می‌گذاشتند، را در پرسپولیس هم تکرار کرده و عملکرد خوب‌شان را ادامه دهند. همچنین آنها بتوانند با شرایط تیم کنار بیایند، زیرا حواشی که در پرسپولیس زیاد است و این مساله تاثیر منفی در عملکرد بازیکنان جوان خواهد داشت.


بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: البته بازیکن چون پول حرفه‌ای می‌گیرد، باید حرفه‌ای هم عمل کند و به زودی خود را با شرایط سازگار کند؛ در غیر اینصورت هم پرسپولیس و هم خود بازیکن از نظر فنی متضرر خواهند شد.


وی در رابطه با پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در لیگ پانزدهم اظهار کرد: الان زود است که بخواهیم در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ فصل آینده قضاوت کنیم زیرا تیم به تازگی دوران بدنسازی‌اش را سپری کرده و وقت زیادی هم از نقل و انتقالات باقی مانده است. امیدوارم در این مدت بازیکنان خوبی جذب شوند و هر اتفاقی که می‌افتد به سود پرسپولیس و هوادارانش باشد.


شاهرودی در پایان گفت: به اعتقادم پرسپولیس باید از نوک حمله تا دروازه بان، بازیکن میگرفت و تا جایی که قانون اجازه میداد، نفرات قوی اضافه میکرد زیرا هواداران پس از چند سال منتظر این هستند که شاهد عملکرد قدرتمندانه پرسپولیس در مسابقات لیگ و جام حذفی باشنند.